Re: [druty] sweter meski

Data: 2004-10-21 10:16:52
Temat: Re: [druty] sweter meski
Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

> Salve!
>
> Mam prosbe do doswiadczonych "druciarek" - przymierzam sie do
> zrobienia dla mojego meza swetra we wzor irlandzki i licze na Wasza
> pomoc. Chcialabym zrobic go na bardzo grubych drutach

Witam imiennieczkę. Nie wiem czy dobrze myślę, ale dla mnie wzór irlandzki to
warkocze, przeplatane romby itp.Mam tych swertów w "palcach" kilkadziesiąt kiedy
siedziałam grzecznie na urlopie wychowawczym.
Nie wyobrażam sobie swetra zrobionego na drutach nr 9. Im grubsze druty tym
mniej oczek na szerokości swetra, wzór będzie baaardzo gruby. Uzbrój się w
cierpliwość dla kochanego męża i jednak przymierz się do drutów nr 4. Przy
większej liczbie oczek na drucie, masz wieksze pole do popisu plecionkami,
warkoczami itp, a efekt końcowy będzie na piątkę z plusem.