drzewka z pestek

21. Data: 2001-03-30 07:09:19

Temat: RE: drzewka z pestek
Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: g...@p...onet.pl

> i mandarynki wyhoduj
> sobie imbir? To bardzo proste i daje szybkie efekty: ja
> kłade kawałek kłącza
> imbiru na warstwie ziemi i posypuje grubo keramzytem.
> Wyrasta dosyc ładna
> roślinka ( taka trawiasta) a po jakimś czasie można odcinać
> kawałki kłącza i
> używać np do potraw chińskich.

Ale strzeż się! ;-)))

Kłącza imbiru bywają niekiedy siarkowane celem zapobieżenia gniciu. Z
takich to już nic nie będzie. Lepiej kupować takie, co to już trochę w
sklepie poleżały i zaczęły kiełkować.

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

22. Data: 2001-03-30 08:46:18

Od: "oza" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kochani,
odnosnie zakupow drzewek np. wspominanej wczesniej cytryny z "obi"
- czym kierowac sie przy zakupie?
- czy na oko mozna stwierdzic, ze drzewko jest zdrowe? wiem, wiem - ma miec
zdrowe liscie itd. ale chodzi mi o to, aby nie zasugerowac sie tym, ze jest
wyrosniete, czyli z pewnoscia zdrowe...
a moze tak opryskane jakimis swinstwami, ze wyglada jak malowane..?
sluchajcie, jak oni to robia w supermarketach, ze czesto kwiaty przy takim
zatloczeniu i traktowaniu wygladaja na zdrowe? dopiero przy blizszych
ogledzinach i "pomacaniu" okazuje sie, kwiat sie buja a ziemia to
prochno...?
cos czuje, ze na to nie ma recepty doskonalej, hmmm.

szybko kup, szybko wywal i szybko przyjdz do nas znowu - skads to znamy,
prawda?
pozdrawiam!

23. Data: 2001-03-30 13:29:46

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

> From: g...@p...onet.pl

Nie tylko do chinskich - do kazdych. Naprawde dobre!

Pozdrowienia,
Michal

Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/

24. Data: 2001-03-30 14:02:32

Od: "oza" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal,
to jak jest w koncu z tym siarkowaniem?
myslisz, ze jest sie czego obawiac?
pozdrawiam.

25. Data: 2001-04-01 17:06:48

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ooo ! Nieprawdą jest !
Miałem ja kiedyś granata! Owocował! i to jak! Granaty wielkości renklody ;-)))
Pewnie zrobiłem błąd - zostawiłem 4 zawiązki na dość małym drzewku.
Niestety, kiedy wyjechałem (sztudiować) drzewko padło. Myślę, że z tęsknoty!
Jeśli chcesz mieć oddaną sobie roślinkę weź granata.
To jest dobre co! Proszę Państwa - mój Przyjaciel Granat.
P.S. Zebyś widziała te mączliki!

26. Data: 2001-04-02 09:58:35

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jeśli chcesz mieć oddaną sobie roślinkę weź granata.
> To jest dobre co! Proszę Państwa - mój Przyjaciel Granat.

Widuję. Na granacie. Co roku. Idę kupić dziś tablice lepowe. TEGO jeszcze
nie próbowałam.

Pozdrawiam, Basia.

27. Data: 2001-04-02 18:24:17

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem pewny, że nie próbowałaś metody jaką mnie udało się pozbyć tych
zwierzątek!
Zastosowałem do tego telewizor.
No tak naprawdę to pudło po telewizorze. Drzewko nakrywałem pudłem,
napuszczałem do środka "Muchozol" w stężeniu "na gęsto" (no co, wtedy na
świecie nie było jeszcze nawet biedronek ani innych środków ochrony).
Po ok 8-10. dniach powtórka z rozrywki, resztki paluszkami i po motylkach.
Dziś oczywiście metodę można zmodyfikować (np. przez zastosowanie pudła po
nowoczesnym TV ;-))

28. Data: 2001-04-09 13:52:11

Od: Maciej Szmit <s...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Z tego co wiem kumkwaty stosuje sie w calosci jako dodatek do rozmaitych np
drinkow. ALe nie jestem od tego specjalista :-) Ja je tylko sadzilem (kupilem
cokolwiek paskudne z jasnym celem: na pestki :-)) Sadze, ze trzeba zajrzec do
ksiazek kucharskich. Za to Pompele zjadlem (zgodnie z instrukcja) obrawszy ze
skorki :-)

--
Maciej Szmit http://www.leto.com.pl/Mszmit

29. Data: 2001-10-02 08:33:14

Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

co to są "wilki" na cytrusach i i co to są cytryny skierniewickie , czym sie
charakteryzują i gdzie je kupić? Pozdrawiam, Nina

30. Data: 2001-10-02 08:44:53

Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak posadzić granata lub figę?Ilona Grabowicz

Pytanie kompletnego LAIKA o kompost ;-)
dzdzownice ?
Jak wysiać nasiona.
drzewko owocowe w donicy