drzewka z pestek

31. Data: 2001-10-06 19:52:39

Temat: Re: drzewka z pestek
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:4e15.00000000.3bb97bca@newsgate.onet.pl...
> co to są "wilki" na cytrusach i

Ogólnie, wilki to pędy, które wyrastają w "niewłaściwym" miejscu po
radykalnym przycięciu rośliny. W stosunku do cytrusów, nie jestem w stanie
nic powiedzieć. To pojęcie wiąże się raczej z produkcją towarową.

>i co to są cytryny skierniewickie , czym sie
> charakteryzują i gdzie je kupić?

To jest odmiana cytryny rozpowszechniona przez pana Pieniążka.
Charakteryzują się np. wielkością owoców. Są szczególnie duże, z grubą
skórką. Ta cytryna jest może najbardziej popularna w naszym kraju, ale różne
osoby wyżej cenią inne odmiany np.: Mayera (pozdrawiam Jana Turulskiego),
tzw. limonkę, Eurekę.
Mogę podać Ci (także innym) adres wysyłkowy, ale tylko do domu. Nie zostałem
upoważniony do publikowania.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

32. Data: 2001-11-22 23:18:02

Od: f...@q...pl (Faber) szukaj wiadomości tego autora

Jeśli możesz - to bardzo proszę. Ilonka

33. Data: 2001-11-23 07:16:29

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Przesyłam. Tutaj dodam, ze adres ten dostałem od Basi. Ten adres (i ta Basia
:-) )ma duże zasługi w rozwijaniu moich zainteresowań tarasowymi.
Tutaj zaznaczę, że jestem przeciwnikiem umizgiwania się na tej grupie, ale
zwolennikiem okazywania wdzięczności za pomoc.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Pytanie kompletnego LAIKA o kompost ;-)
dzdzownice ?