drzewo

101. Data: 2009-06-03 18:37:55

Temat: Re: drzewo
Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Jun 2009 18:52:44 +0200, Ikselka napisał(a):

> byłam nauczycielką

Bingo! A ja się zastanawiałem, skąd ta baba ma taki podły charakter... ;)

T.

102. Data: 2009-06-03 20:05:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Jun 2009 20:37:55 +0200, Tomasz Nowicki napisał(a):

> Bingo! A ja się zastanawiałem, skąd ta baba ma taki podły charakter... ;)

Nie zdążyłam takiego nabyć, bo pożegnałam ten "uroczy" zawód i musze
powiedzieć, z korzyścią dla charakteru :->

103. Data: 2009-06-04 10:13:19

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Jun 2009 22:05:12 +0200, Ikselka napisał(a):

> Nie zdążyłam takiego nabyć, bo pożegnałam ten "uroczy" zawód i musze
> powiedzieć, z korzyścią dla charakteru :->

W to akurat nie wątpię, bo ten zawód to nie zawód - to rozpoznanie...

T.

104. Data: 2009-06-04 14:50:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Jun 2009 12:13:19 +0200, Tomasz Nowicki napisał(a):

> W to akurat nie wątpię, bo ten zawód to nie zawód - to rozpoznanie...
>
> T.

Autorozpoznanie.
DZIŚ (czyt. po 2 wojnie światowej) do zawodu nauczycielskiego idą ludzie
głownie ze wsi i małych miasteczek, którzy nie mają żadnych zainteresowań,
umiejętności i siły przebicia. Następuje niejako samorekrutacja negatywna
do tego zawodu.

105. Data: 2009-06-04 16:06:54

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Jun 2009 16:50:42 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> umiejętności i siły przebicia. Następuje niejako samorekrutacja negatywna

Niestety, faktem jest

T.

106. Data: 2009-06-04 16:31:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Jun 2009 18:06:54 +0200, Tomasz Nowicki napisał(a):

> Niestety, faktem jest
>
> T.

Ano, jest. Rodziny od pokoleń nauczycielskie należą do rzadkości. Tylko w
takich rodzinach ten zawód był traktowany jako powołanie. Teraz jest on
głownie przechowalnią nieudaczników, a jednostki wybitne nie mają w nim
szans - pospolita i zgodna koleżeńska degrengolada nie pozwoli im w
wylecieć nad poziomy i działać, coby nie wyznaczali maluczkim wyższych
poziomów, z których mogliby byc oni w sposób dla nich niewygodny
rozliczani.

107. Data: 2009-06-05 10:54:38

Od: BearBag <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wylecieć nad poziomy i działać, coby nie wyznaczali maluczkim wyższych
> poziomów, z których mogliby byc oni w sposób dla nich niewygodny

wow, ale tu lubicie tą społeczność :)
Z moich doswiadczen dodam ze jednak sa od tej zasady wyjatki.
W sredniej szkole spotkalem jeden taki i na studiach na
kilkudziesieciu profesorow i doktorow tez jeden byl z powolania i
potrafil UCZYC.

108. Data: 2009-06-05 11:04:00

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
p.googlegroups.com...

> [...]
>W sredniej szkole spotkalem jeden taki i na studiach na
>kilkudziesieciu profesorow i doktorow tez jeden byl z powolania i

Ikselka wygląda mi na taką "wyeliminowaną" ze srodowiska.
I teraz dorabia do tego ideologie;))

Krzysiek

109. Data: 2009-06-05 11:26:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Jun 2009 03:54:38 -0700 (PDT), BearBag napisał(a):

> wow, ale tu lubicie tą społeczność :)

zasłużyła sobie.

> [...]
> W sredniej szkole spotkalem jeden taki i na studiach na
> kilkudziesieciu profesorow i doktorow tez jeden byl z powolania i

Napisałam: "jednostki wybitne". Też znałam kilka (nie więcej) takich.

Poniekąd cała moja opinia dotyczy też księży (wyjąwszy oczywiście rodzinne
tradycje).
Na ksieży po wojnie szli głownie chłopkowie roztropkowie z prostych rodzin
bez dobrej tradycji i zasad moralnych - stąd etos katolickiego księdza
obecnie jest jaki jest... Ale pocieszające, że i tutaj sa pozytywne
wyjątki. Miałąm szczescie też kilka spotkać.

110. Data: 2009-06-05 11:56:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Jun 2009 13:04:00 +0200, kris napisał(a):

> Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
p.googlegroups.com...

> Ikselka wygląda mi na taką "wyeliminowaną" ze srodowiska.
> I teraz dorabia do tego ideologie;))

Wyjątki są eliminowane. Bingo.

Ogrzewanie indywidualne piecem gazowym z zamkniętą komorą spalania
zakup lodówki hmm...
problem z proszkiem o prania
Czy ktos wygral ze skrytozjadaczemskarpetko wym ?
Jak czyścić urządzenie do wodnego masażu stóp ?