drzwi drewniane - blok???

1. Data: 2006-03-27 12:25:29

Temat: drzwi drewniane - blok???
Od: "Hero" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko odnośnie drzwi do bloku do mieszkania. Mam znajomego który
robi drzwi drewniane. Chciałem je kupić do mojego mieszkania do wew..
Słyszałem
jednak że takie drzwi lubią się wykrzywiac no i wogóle nie zadobrze sprawują
się w bloku gdzie jest bardzo sucho. Czy ktos może mi w tej sprawie
poradzić???

Hero

2. Data: 2006-03-27 17:32:58

Temat: Re: drzwi drewniane - blok???
Od: Adam <a...@m...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednak że takie drzwi lubią się wykrzywiac no i wogóle nie zadobrze sprawują
> się w bloku gdzie jest bardzo sucho. Czy ktos może mi w tej sprawie

Zalazy jak te drzwi robi.
Jezeli takie jak w marketach, przypominajace te z "domku letniskowego"
to faktycznie moga sie giac.
Ale stolarze robia tez z klejonki fornirowanej - i takim drzwiom
niewiele sie stanie.

Ja wzialem jednak drzwi z MDF w fornirze, prod. Polskone. Nie mialem
czasu czekac na wolne terminy u stolarza. MDF-u nie pognie. Tylko ze
cena wyzsza a kazdy nietypowy rozmiar podnosi koszt. Do tego ciezkie
warunki gwarancyjne - np. samodzielne nawiercenie otworow
wentylacyjnych, ciach po gwarancji... podheblowanie dolu - to samo...

--
Adam
usun literki "v": v...@v...vcomv

3. Data: 2006-03-27 18:26:57

Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2006-03-27 14:25, Hero napisał(a):
> [...]
> jednak że takie drzwi lubią się wykrzywiac no i wogóle nie zadobrze sprawują
> się w bloku gdzie jest bardzo sucho. Czy ktos może mi w tej sprawie

Mam takie drzwi z drewna - nie jakieś płyty MDF,HDF, takie z malutkimi
szybami (10 szt),wygląda super, a jeśli jest to dobry stolarz to zrobi
Ci je z drewna wysezonowanego, które już się nie będzie paczyć, a nie
takiego co jeszcze wczoraj stało w lesie. Drzwi takie i tak później
pomalujesz jakąś bejcą i lakierem, a minimalne wahania wilgoci w blokach
nie mają praktycznie wpływu na ich dopasowanie do futryny. Ale
jeszcze jedno aby był tego właściwy efekt wizualny musisz wywalić
oryginalne metalowe futryny, które są fabrycznie montowane w wielką płytę.

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

lodowka Whirpol
myszy
kiepska woda
agd
Amica ELEGANCE vs SILVER - roznica w jakosci?