drzwi skladane Stolbud

1. Data: 2002-09-25 13:08:29

Temat: drzwi skladane Stolbud
Od: petresku <p...@w...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taka w sumie dziwna kwestie. Mianowicie zakupilem drzwi skladane w
firmie Stolbud. Wszystko ladnie i pieknie tylko powinny tam byc jakies
uchwyty (galki) po obu stronach tych drzwi (z jednej zeby ciagnac z
drugiej zeby pchac). I tu problem bo sam producent na to nic nie ma a
przy teoretycznym zalozeniu galki po stronie wewnetrznej zlamu dwie
polowki nie beda do siebie dotykac i bedzie kaleczyc druga polowe drzwi.
To moze byc ciezkie do wytumaczenia, ale mam nadzieje, ze ktos mnie
zrozumie i pomozy mi to rozwiazac.

Piotr

1. Data: 2002-09-25 16:21:00

Temat: Re: drzwi skladane Stolbud
Od: Dlugi <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Sep 2002 15:08:29 +0200, petresku <p...@w...poczta.pl>
wrote:

> [...]
>polowki nie beda do siebie dotykac i bedzie kaleczyc druga polowe drzwi.
>To moze byc ciezkie do wytumaczenia, ale mam nadzieje, ze ktos mnie

zobacz na drzwi skladane np. Pol-skone - jakie one maja uchwyty.

Pozdrawiam
Dlugi

1. Data: 2002-10-21 09:12:04

Od: "Norb" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "petresku" <p...@w...poczta.pl> napisal w wiadomosci
> Mam taka w sumie dziwna kwestie. Mianowicie zakupilem drzwi skladane w
> firmie Stolbud. Wszystko ladnie i pieknie tylko powinny tam byc jakies

w POL-SKONE maja uchwyt od zewnatrz - w zalozeniu to sa drzwi do
szafy-garderoby
a tego sie nie zamyka od wewnatrz (no chyba, ze pechowo maz wróci wczesniej
z delegacji ;-)) )

a'propos gdzie miesci sie ten Stolbud ? bo ten który znam (woj.
swietokrzyskie) o ile wiem nie robi takich drzwi - przynajmniej tak mnie
poinformowali

Norb

Spodnie VERSACE
Solidna Firma
hurtownia AGD w Poznaniu
Na jakiej ..
remont kuchni i lazienki!! PILNE !!!!!!!!!!