drzwi sosnowe

1. Data: 2005-12-15 19:48:58

Temat: drzwi sosnowe
Od: Ra <adres.w@stopce> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Pewnie wielu posiada drzwi sosnowe z castoramy, bejcowane i
polakierowane. Myślę nad takimi, ale nie lubię np mebli sosnowych
Byłbym wdzięczny jakby z parę osób mogło cyknąć fotkę takowych z
kawałkiem ściany np bejcowanych bejcą białą albo ew inny kolor i
podesłało na adres w sigu
--
arek at aster dot pl

2. Data: 2005-12-15 19:51:36

Temat: Re: drzwi sosnowe
Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie z jakiejś costropatejramy tylko z CAL Suwałki, jak się nie znasz na drewnie to
myslisz, że to teak :-)
JaC

3. Data: 2005-12-16 14:28:17

Od: "Seba" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ra <adres.w@stopce> napisał(a):

> [...]
> Byłbym wdzięczny jakby z parę osób mogło cyknąć fotkę takowych z
> kawałkiem ściany np bejcowanych bejcą białą albo ew inny kolor i

zobacz zdjecia spod tego linku (4 zakładka) - sosna lakierowana na złoty
dąb,jeszcze bez szyb i klamek

http://foto.onet.pl/albumy/album.html?id=40375&q=fen
iks&k=4

roca vs koło