duża lodówka inox

1. Data: 2002-10-09 10:58:22

Temat: duża lodówka inox
Od: "Dry" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Kto mi powie jaką kupić lodówkę powyżej 170 cm w kolorze INOX, brałem pod
uwagę Gorenje i LG na razie, bo tyle widziałem w skelpach, Brandt odpada -
bo bankrutuje co chwila więc się boję, jak ktoś ma albo robił rozeznanie
niech się podzieli, proszę

Robert

1. Data: 2002-10-10 06:17:23

Temat: Odp: duża lodówka inox
Od: "AsiaBe" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dry <d...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ao11tf$oir$...@f...man.torun.pl...
> Kto mi powie jaką kupić lodówkę powyżej 170 cm w kolorze INOX,

Hej!
Robie rozeznanie od paru miesiecy. Amica produkuje pare modeli po calkiem
rozsadnych cenach. Ja wybralam 2-agregatowy ACZ341X
http://www.amica.com.pl/prods.php?pID=ACZ3401X&cID=4
6
Cena przystepna (2,499pln w "normalnych" sklepach, a w internetowym okolo
400pln taniej o ile pamietam).
Sa tez 1-agregatowe, ale ja sie uparlam... :-]
--

Pozdrawiam!
AsiaBe

<Jesli chcesz do mnie napisac, usun NO_SPAM z adresu zwrotnego.>

1. Data: 2002-10-10 10:50:05

Temat: Re: duża lodówka inox
Od: Magda Marszalek-Mikolajczak <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dry wrote:

> [...]
> bo bankrutuje co chwila więc się boję, jak ktoś ma albo robił rozeznanie

Ja wybrałam lodówkę Electroluxa (BNS 3660).
Jak tylko ją zobaczyłam to wiedziałam, że musi być moja :-).
Jej niewątpliwą zaletą jest to, że na drzwiach nie widac śladów palców.

Jeżeli ją kupisz to daj znać jak się sprawuje :-) bo ja swoja kupię
pewnie dopiero w przyszłym roku.

Pozdrawiam
Magda M

P.S. Ostatnio widziałam w sklepie nowszy model tej lodówki (ENB 3660).
Jedyna rónica jaką widziałam to klasa energetyczna (w tej nowej - A, w
starej - B). Niestety lodówka była biała i nie udało mi się dowiedzieć
czy jest srebrna wersja.

1. Data: 2002-10-10 11:15:29

Od: "Dry" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda Marszalek-Mikolajczak" <m...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:3DA55B5D.5090803@poczta.onet.pl...

> Ja wybrałam lodówkę Electroluxa (BNS 3660).
No - ale 3990 Peelenów to troche dla mnie za dużo :)
Przyglądałem się dzisiaj Samsungowi SRL39WEBS za 3100, ale nie wiem czy
można zaufać tej firmie jako producentowi lodówek, może ktoś ma samsunga i
powie czy mu służy?

Robert

1. Data: 2002-10-10 14:23:11

Od: Magda Marszalek-Mikolajczak <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dry wrote:

> No - ale 3990 Peelenów to troche dla mnie za dużo :)

No tak. Dlatego zamówię tą lodówkę w www.agdrtv.and.pl
Tam kosztuje 3359.
Oczywiście jeżeli mieszkasz daleko od Warszawy to interes staje się
mniej opłacalny.

> [ ... ]

Pozdrawiam

Magda M

1. Data: 2002-10-10 16:59:44

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Przyglądałem się dzisiaj Samsungowi SRL39WEBS za 3100

Ten samsung jest bardzo ladny rzeczywiscie, tez zamierzam go kupic.
Tak sie zastanawiam czy przy lodowce firma ma takie znaczenie, u mnie na dzialce
dziala
nadal minsk z roku bodajrze 1980. Co by nie mowic o samsungu to dysponuje chyba
lepsza technologia niz rosjanie 20 lat temu.
We wspomnianym nizej rtvagd kosztuje 2770, to jest juz rozsadniejsza cena,
w euro sa po 3500.
Pozdr
Mariusz

gdzie kupię coś pod piec - na węgląrkę?
Jak zbudowac szafe wnekowa?
granica dzialki
kladzenie paneli a temperatura w pomieszczeniu
Wywieszanie nazwisk w spółdzielni