duzy problem

1. Data: 2002-09-26 08:17:52

Temat: duzy problem
Od: petresku <p...@w...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie znam sie za bardzo na tym, ale moze ktos mi pomoze.
Hydraulik wymienil mi grzejnik Purmo w lazience na taki zeberkowany.
Ale zostawil mnie bez tego pokretla (dozownika ciepla).
W tamtym byl Danfos. Jak chcialem przelozyc do nowego to nie pasuje.
W tym nowym jest cienszy sztyfcik. Jak bylem w sklepie to dzwonilem do
hydraulika i powiedzial mi zebym nie kupowal do grzejnika VKO tylko
Danfos C22 nascienny.
I badz tu madry.

Bede wdzieczny za rady gdzie kupic takie ustrojstwo w Wawie.
Bylem na razie tylko w Platformie.

Serdecznie pozdrawiam.

Piotr

1. Data: 2002-09-28 06:28:06

Temat: Re: duzy problem
Od: "Jd" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"petresku" <p...@w...poczta.pl> wrote in message
> Nie znam sie za bardzo na tym, ale moze ktos mi pomoze.
> Hydraulik wymienil mi grzejnik Purmo w lazience na taki zeberkowany.
> Ale zostawil mnie bez tego pokretla (dozownika ciepla).

To pokretlo to glowica termostatyczna.
Musisz zdobyc informacje jakiego producenta jest zawór w tym nowym grzejniku
i dokupic glowice tego samego producenta.

> [...]
> W tym nowym jest cienszy sztyfcik. Jak bylem w sklepie to dzwonilem do
> hydraulika i powiedzial mi zebym nie kupowal do grzejnika VKO tylko

Nascienny, czyli ze zdalnym czujnikiem? Masz ten grzejnik za oslona, we
wnece?

BTW, dobra rada na przyszlosc - nie odbierac niedokonczonej roboty, bo potem
klopoty j.w.

Pozdr,
--
Jaroslaw Dubowski, Bytom