Re: dwa twierdzenia

From: "tłiti" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: dwa twierdzenia
Date: 30 Dec 2004 23:08:42 +0100

> znawcy NLP - prawda to?

nie jestem znawcą, ale się z tym zetknąłem i jestem przekonany, że dwa
powyższe twierdzenia to zupełne bzdury wymyślone przez sceptycznie nastawioną
osobę zawężoną poznawczo.
równie dobrze można podważyć cały dorobek współczesnej psychologii twierdząc,
że to bzdury.
trzeba też rozróżnić NLP z kolorowych czasopism i pisanych na kolanie
poradników za 5 zł od NLP uprawianego przez naukowców i praktyków. oni nie
używają go do osiągania sukcesów, kierowania emocjami innych i tym podobnych
bzdur tylko do terapii lub podwyższania jakości życia "zdrowych" ludzi.

pozdrawiam

Tłiti