Re: dymisja Klicha

Data: 2011-01-26 19:58:33
Temat: Re: dymisja Klicha
Od: "Chiron" <c...@o...eu>

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
news:ihpt23$pjn$1@news.dialog.net.pl...

> Zapominasz, że moja głowa wymyśla karmiona tym co twoja wymyśla :-)
To się nazywa brak odpowiedzialności- powaga.

> Stalker, Chiron śmiać mi się z ciebie chce, bo strasznie do ciebie pasuje
> ta zaraza co to dziury nie zrobi, a krew wypije :-)
Tak uważasz? Cholera wie- trudno się samemu obiektywnie ocenić. Jednak- nic
mi to nie robi, jak to czytam.

> A o mój luz nie musisz się martwić, szczerze mówiąc jesteś jego
> nieustającą inspiracją :-)
Miło mi. Jednak- jak nie masz do zaoferowania mi nic ponad (by Robaks)
szarpanie za jaja- to raczej nie będę w tym uczestniczył.

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron