dymisja Klicha

1. Data: 2011-01-14 08:07:36

Temat: dymisja Klicha
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Klich przekazał do MAK-u uwagi polskie do projektu
raportu w sprawie katastrofy i nie zadbał o to, aby spełniały
one wymagania określone w konwencji chicagowskiej,
czyli aby były sformułowane w języku angielskim lub rosyjskim.

Naraził tym samym nasz kraj na śmieszność i zarzuty o
nieprofesjonalizm w kontaktach z MAK.

Już sam ten fakt zdyskwalifikował go w pełni w roli osoby
akredytowanej przy MAK.
I w tej sytuacji nie mają nawet sensu dalsze ważne pytania
o to czy rzetelnie i profesjonalnie monitorował prace komisji,
czy w wystarczającym stopniu śledził stopień zaawansowania
tych prac i termin ich zakończenia, czy interesował się tym
w jaki sposób polskie uwagi do projektu raportu przekazane
do MAK zostały odebrane przez komisję i jak komisja
zamierza je potraktować, oraz inne.

Pan Klich powinien zostać zdymisjonowany za brak staranności
i profesjonalizmu w swoich działaniach jako osoba akredytowana
"ze strony polskiej" przy MAK.

Tyle chciałem zauważyć.

--
CB

2. Data: 2011-01-14 08:58:36

Temat: Re: dymisja Klicha
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał w wiadomości grup

[...]

===============
Jeśli ktoś by chciał tu coś wyjaśnić- to_nie_delegował_by_tam_Klicha.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

3. Data: 2011-01-14 09:14:18

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sty, 09:07, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:

> [...]
> one wymagania określone w konwencji chicagowskiej,
> czyli aby były sformułowane w języku angielskim lub rosyjskim.

Polskie uwagi do projektu wysłała polska komisja pod przewodnictwem
J.Millera.
I to ona na pewno przekazała je w takiej formie.

Edmund Klich jako akredytowany wysłał do MAK swoje własne uwagi (czyli
Rosjanie dysponowali dwoma takimi zestawami uwag)
Skąd masz informacje, że nie zrobił tego po angielsku, ani rosyjsku?

Stalker

4. Data: 2011-01-14 09:22:15

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sty, 10:14, Stalker <t...@i...pl> wrote:

> [...]
> Rosjanie dysponowali dwoma takimi zestawami uwag)
> Skąd masz informacje, że nie zrobił tego po angielsku, ani rosyjsku?

Tfu, źle końcówkę napisałem:

http://smolensk-2010.pl/2010-11-30-edmund-klich-prze
kazal-polskiej-komisji-uwagi-do-raportu-mak.html

Klich wysłał uwagi do komisji Millera, ta włączyła je do swoich uwag i
wysłała do MAK.
Niemniej nadal nie stanowi to uzasadnienia twojego wniosku

Stalker

5. Data: 2011-01-14 13:12:57

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteś bardzo źle zorientowany w temacie i w ogóle nie znasz
sprawy, jak piszesz.

Komisja Millera jest komisją polską i nie była żadnym podmiotem
dla MAK-u.
Jedynym podmiotem dla MAK była osoba formalnie akredytowana
przy MAK.
Klich sam przyznał w jednym z wywiadów, że polskie uwagi
do projektu raportu zawiózł i przekazał do MAK.

Tyle w skrócie.
Zalecam popracuj więcej z googlarką na ten temat.

--
CB

k.googlegroups.com...

6. Data: 2011-01-14 13:39:42

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uważam, że to Klich był odpowiedzialny za dopilnowanie,
aby forma i tryb przekazania polskich uwag do projektu
raportu nie budziły żadnych zastrzeżeń, w tym elementarnych
z punktu widzenia uregulowań zawartych w konwencji
chicagowskiej.

Komisja Millera formalnie nie jest i nie była stroną dla MAK
w jej pracach.
Jeśli Klich nie zgłosił żadnych zastrzeżeń, aby te uwagi zostały
przekazane przez podmiot nieuprawniony do takiego działania,
to tym gorzej dla niego.
To także negatywnie świadczy o jego poziomie kompetencji
w roli osoby akredytowanej przy MAK.

--
CB

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
z.googlegroups.com...

7. Data: 2011-01-14 14:34:39

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poza tym to wg mnie Klich powinien dokonać selekcji
polskich uwag pod kątem zakresu prac komisji MAK,
oraz odfiltrować takie uwagi z zakresu kwestii ustalenia
winy, które są przedmiotowe jedynie dla komisji Millera,
ale nie dla MAK.

Jako że tego nie uczynił (najprawdopodobniej nie był
tym nawet w ogóle zainteresowany), więc wyszliśmy nie
tylko na kraj, w którym loty m-n z VIP-ami zabezpieczają
"nieudolni piloci", ale także w którym do współpracy
z kluczowymi dla nas komisjami m-n są delegowani
niekompetentni i nieudolni wice-ministrowie, których
skutki działań narażają nas na śmieszność w oczach
całego świata.

Krótko mówiąc: jedna wielka nędza.
I w moim oglądzie Klich pozostaje reprezentantem tej
wielkiej nędzy. Dlatego powinien zostać jak najszybciej
"oddelegowany" do o wiele, wiele mniej kluczowych
dla państwa zadań bardzo delikatnie mówiąc.

--
CB

8. Data: 2011-01-22 12:51:27

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14-styczeń-11 w ramce <news:igp0br$ql5$1@news.mm.pl> pędzel cbnet
zmalował:

> [...]
> nieprofesjonalizm w kontaktach z MAK.
>
> Już sam ten fakt zdyskwalifikował go w pełni w roli osoby

(...)

> Tyle chciałem zauważyć.

"Uwagi do projektu raportu MAK zostały przesłane w j. rosyjskim, bo w takim
języku opracowywano raport końcowy. Wersja polska miała jedynie ułatwić
Rosjanom prace, gdyby mieli jakieś wątpliwości do tłumaczenia - powiedzieli
PAP członkowie polskiej komisji."

http://bit.ly/evIVzd

Kolejne kłamstwo.
Tyle chciałem zauważyć.

9. Data: 2011-01-22 13:48:21

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś kłamie.

MAK na konferencji prasowej ogłosił, że otrzymał uwagi
polskie sformułowane tylko w języku polskim, pomimo
że oczekiwał uwag po angielsku lub/i rosyjsku.

Osobiście skłaniam się ku tezie, że kłamią tu członkowie
komisja Millera (być może w obawie przed konsekwencjami
personalnymi).

--
CB

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:1xmupsdou7cbs.dlg@trenerowa.karma...

10. Data: 2011-01-22 13:49:44

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW kolejny "fakt" w wydaniu parszywego psa.

--

Kochajmy głupotę
Re: Jahve przeciwko Wielkiej Bogini
MAK a makówki...