dynia

11. Data: 2005-10-30 20:15:39

Temat: Re: dynia
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Hanna Burdon napisał(a):

> A ty widziałaś, jak niektórzy potrafią dynię wydrążyć?
> http://www.zombiepumpkins.com/winners-2004.php?cat=a
ccuracy

Strona mi się nie otwiera, ale zakładam, że to bardzo oszczędni ludzie
drążyli ;-).

Ewa

12. Data: 2005-10-30 20:30:58

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:dk39kt$faj$2@proxy.provider.pl, medea wrote:

ccuracy

> Strona mi się nie otwiera, ale zakładam, że to bardzo oszczędni ludzie
> drążyli ;-).

No więc ta konkretna dynia wygrała na tej konkretnej stronie konkurs na
dynię najdokładniej wydrążoną. Dynia jest tak wycyzelowana, że właściciel
strony i zarazem organizator konkursu musiał się najpierw upewnić, czy aby
na pewno nie jest to dynia z cienkiej pianki. Faktycznie, skórki tam
zostało na oko ze cztery milimetry. Musi oszczędni. :-)

Hania

--
***
Google might not be right, but it certainly is quick.

13. Data: 2005-10-30 22:06:11

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Profil1 napisał(a):
> Dynie zakupilam - pieeeekny okaz 6 kilo z hakiem.
> Wydraze w ten weekend- ale co z zawartoscia zrobic????
> ciasto? zupe?
> co polecacie?

Ciasto drożdżowe z dynią i zupę "Nic".
pozdr. Jerzy

14. Data: 2005-10-31 08:28:29

Od: "Paulinka" <paulinka503@_precz ze spamem_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Profil1 z adresu L...@n...pl wymodził(a) :

> Wydraze w ten weekend- ale co z zawartoscia zrobic????
> ciasto? zupe?
> co polecacie?

Zupę mleczną z dynią i zacierkami.

Pozdrawiam
Paulinka

15. Data: 2005-10-31 16:13:52

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <paulinka503@_precz ze spamem_wp.pl> napisał(a):

> [...]
no wlasnie! a jak przynioslam do pracy (do odgrzania w microvawe) to wszyscy
sie dziwowali co to..
zdrowki
Hania

16. Data: 2005-11-01 01:03:10

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:dk352u$1fb$1@inews.gazeta.pl, Hanna Burdon wrote:
> Jutro będę próbować robić placek dyniowy wg przepisu
> znalezionego w archiwum grupy. Jak dobry wyjdzie, to się pochwalę.
> Jak wyjdzie paskudny, to udam, że sprawy nie było.

No więc zrobiłam, wg przepisu Magdaleny Bassett
http://groups.google.com/group/pl.rec.kuchnia/msg/58
a599b98b8f0d92

Wyszedł dość śmiszny, chwalę się:
http://babelfish.republika.pl/kuchnia/DSC08843.jpg

Tylko że okazało się, niestety, że nie jestem wielbicielką placka z dyni.
Nic nie mam do przepisu, wydaje mi się też, że wyszedł mi taki, jak
powinien, tylko że - it's not my cup of tea. Ciasto jest super, bardzo
łatwo i szybko się robi i jest bardzo smaczne. Natomiast masa smakuje jak
dynia (surprise surprise), czyli mdło. A nawet dodałam dwa jabłka do tej
dyni, bo tak mi się wydawało, że troszkę bez smaku wyjdzie. Muszę jednak
powiedzieć, że akurat odwiedziła mnie kuzynka i jej bardzo mój Pumpkin Pie
smakował - dostała resztę do domu. Aha, mojej ośmiomiesięcznej córce też
smakował. ;-)
Tak się zastanawiam, może by lunąć soku cytrynowego do tej masy...?

Hania

--
***
Google might not be right, but it certainly is quick.

17. Data: 2005-11-01 15:53:02

Od: Magdalena Bassett <m...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

Hanna Burdon wrote:
> No więc zrobiłam, wg przepisu Magdaleny Bassett
> http://groups.google.com/group/pl.rec.kuchnia/msg/58
a599b98b8f0d92

> Wyszedł dość śmiszny, chwalę się:
> http://babelfish.republika.pl/kuchni

Bardzo ladny duch! pomysl fajny, gdy bede musiala to ciastoTrobic za 3
tygodnie (thanksgiving) to wlasnie wykorzystam Twoj pomysl z
dekorowaniem cukrem pudrem.

> Tylko że okazało się, niestety, że nie jestem wielbicielką placka z
> dyni.

Ja tez nie, dlatego dodaje do niego roznych smakow - albo piernikowy,
albo pomaranczowy.

> Tak się zastanawiam, może by lunąć soku cytrynowego do tej masy...?
>
> Hania

Tez by pasowalo. Ostatnio dodalam rodzynek do takiego ciasta z kabaczka
- moj maz takie lubi, wiec je pieke.

MB

18. Data: 2005-11-01 16:18:15

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:11mf3qvajpqj248@corp.supernews.com, Magdalena Bassett wrote:
> Bardzo ladny duch! pomysl fajny, gdy bede musiala to ciastoTrobic za 3
> tygodnie (thanksgiving) to wlasnie wykorzystam Twoj pomysl z
> dekorowaniem cukrem pudrem.

Tylko dekoruj tuż przed podaniem, bo duch - jak to duch - szybko znika.
:-)

Hania

--
***
Google might not be right, but it certainly is quick.

Pysio - małe info
Pigwa - gdzie można kupić w Warszawie?
zielonki kiszone - JAK?!
Obiad piątkowy (pyt)