Re: dysleksja ? moj problem

Data: 2006-07-20 09:57:33
Temat: Re: dysleksja ? moj problem
Od: "KasiaKC" <k...@i...pl>

> Obecnie zaczyna przeszadzac mi to ze widze jedno, pisze drugie. Prosze
> o rade, czy to co opisuje to rzeczywiscie dysleksja, oraz gdize isc/jak
> sobie radzic/co zrobic.
>
> mam 26 lat.
>
> Anonim

Witaj
Jezeli wiesz w czym masz problem to pozostaje ci tylko sprawdzanie po 2 razy
czy dobrze piszesz. Ja mam tak w pracy, wiem ze mam problem z pisaniem dat
(mysle 1 a pisze 2) i dlatego sprawdzam zawsze czy dobrze zapisalam, tak
samo w prowadzonej dokumentacji wszystkie wyliczenia i numery sprawdzam po
pare razy. Latwiej jest jak mam opracowac tekst bo pomaga mi komputer. Mozna
sobie poradzic.

Pozdrawiam k.