Re: dywanik

From: drzewko <d...@b...net>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: dywanik
Date: Wed, 29 Jan 2003 17:09:08 +0100

Hej!

No wiec przyjrzalam sie temu jeszcze raz i tak:
1) Na moj gust siatka podstawowa byla jednak robiona wczesniej
2) Na tej siatce byly robione slupki, po trzy na bok kwadracika siatki,
z tym, ze nie byly wbijane w lancuszek, tylko tak przeciagane pod nim
(jak sie to fachowo nazywa???)
3)z tych "muszelek" byly falki, po prostu byly robione trzy slupki na
dole kwadratu, trzy slupki na boku, trzy na gorze, trzy na boku, trzy na
dole itd... _|-|_|-|_ itd. ... Nastepny rzad tak samo. Tak wiec jak
siatke sie polozy plasko na ziemi, top te slupki tak stercza na niej.

Mnie sie taki dywanik podoba i chyba sie sama na taki skusze. JAk dalej
placze to moge sprobowac zainteresowanym wyslac na priva moje rysunki
zeskanowane, moze pomoga :) Rysunki oczywiscie odreczne :))))

Pozdrawiam cieplo
drzewko