dzbanecznik

11. Data: 2004-03-13 14:50:05

Temat: Re: dzbanecznik
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też mi się te ceny wydały nie specjalne. Ale na derenia sie skuszę. Nie
> mam czasu szukać taniej, a do Obi mam blisko.
> Dzięki wszystkim za odpowiedzi.
> Pozdrawiam
> Bea

Dla derenia prócz kasy szkoda
w ogóle wychodzić z domu.

Pozdrawia boletus

12. Data: 2004-03-13 15:03:03

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może się skuszę. Do storczyków mam nabożny szacunek, bo wydają mi się
> bardzo trudne w uprawie.
> Więc nie mam odwagi porywać się na ich uprawę.
> Pozdrawiam
> Bea

Dla chcącego nic trudnego, prawda Mario ?:-)

Pozdrawia boletus
z kwitnącym bez końca storczykiem

13. Data: 2004-03-13 15:23:11

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dla chcącego nic trudnego, prawda Mario ?:-)

Wszystkiego można się nauczyć. A Ty zostaw komputer i jedź lepiej do
Krakowa, bo tam miała być dziś dostawa, albo najpierw zadzwoń. Niektórzy
ponoć czekają już od czwartku :-).

> Pozdrawia boletus
> z kwitnącym bez końca storczykiem

To gratuluję. Bez końca to zdaje się kwitnąć Phalaenopsis mannii, taki
malutki tygrysek :-).

Z pozdrowieniami, Maria

14. Data: 2004-03-13 16:07:32

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystkiego można się nauczyć. A Ty zostaw komputer i jedź lepiej do
> Krakowa, bo tam miała być dziś dostawa, albo najpierw zadzwoń. Niektórzy
> ponoć czekają już od czwartku :-).

Jutro jadę do OBI u nas. Także była
ostatnio dostawa.

> To gratuluję. Bez końca to zdaje się kwitnąć Phalaenopsis mannii, taki
> malutki tygrysek :-).

Dziękuję:-)

> Z pozdrowieniami, Maria

Pozdrawia boletus

15. Data: 2004-03-13 19:12:46

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Beata Mateuszczyk" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> Może się skuszę. Do storczyków mam nabożny szacunek, bo wydają mi się
> bardzo trudne w uprawie.

A ja mam szacunek do roslin latwych w uprawie :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

16. Data: 2004-03-13 19:14:39

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"boletus" <b...@o...pl> wrote in message news:c2v7vg$7lu$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Pozdrawia boletus
> z kwitnącym bez końca storczykiem

Uciales mu koniec, a on jednak kwitnie?

Pozdrowienia,
Michal

17. Data: 2004-03-13 19:36:59

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> writes:

> To zazdroszczę, bo w OBI właśnie odbywała się duży rzut storczyków
> botanicznych na korku, a ja nie mam jak podjechać :((.

Co to są sterczyki na korku?

Pozdrawiam,
Grzesiek, zaciekawiony
--
Pewna panienka w Opocznie,
Rok spółkuje nim chwilę odpocznie.

18. Data: 2004-03-13 20:17:19

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m265d8o7xg.fsf@sapijaszko.net...

> Co to są sterczyki na korku?

To są miniaturowe epifity montowane na podkładce. Najczęściej jest
to kora dębu korkowego Quercus suber. Takie maluchy najwygodniej
uprawiać w ten sposób :)). Kora takiego dębu jest mocno pofałdowana.
W takim zagłębieniu z odrobiną torfowca mocuje się storczyki, a
później w trakcie rozwoju, welamen otaczający korzenie mocno do niej
przywiera i roślina doskonale się trzyma :).

Z pozdrowieniami, Maria

19. Data: 2004-03-13 20:18:19

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> writes:

> To są miniaturowe epifity montowane na podkładce. [...]

Dziękuję.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Geodeta wył na całe Kielce,
Gdy o świcie wieszał się na szelce:

20. Data: 2004-03-14 18:52:44

Temat: Odp: dzbanecznik
Od: "samaki" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria Maciąg <m...@N...prv.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:c2v6de$1gp$...@n...news.tpi.pl...

> Użytkownik "samaki" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> po
>
> Na takie po 5 zł, to szkoda czasu i fatygi. Natomiast niedługo
> będzie wystawa w Poznaniu, to się obkupisz :)). A może i mnie uda
> się tam pojechać? :).
>
> Z pozdrowieniami, Maria

Dla mnie nie szkoda. Lubię odratować roślinkę a potem np. podarować ją komuś
znajomemu w prezencie ;)). Jeśli tylko przyjedziesz do Poznania to czuj się
zaproszona na kawę, oglądanie mojego nowego pnia epifitycznego, a nawet
jeśli chcesz to na
nocleg.

pozdrawia samaki marząca o obkupieniu się w storczyki

Życie Warszawy zamieściło ;-o
gdzie kupic wyjątkową kalinę?
Re: czy ktoś..?
Re: Naturalny ukorzeniacz?