Re: działanie Citroseptu?

Data: 2004-02-23 19:07:58
Temat: Re: działanie Citroseptu?
Od: "Urko" <a...@N...pl>

Użytkownik "Basia" <B...@b...pl> napisał w wiadomości
news:c1dirt$le1$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam wszystkich serdecznie!
>
> Od jakichś 17 dni używam Citroseptu (w ilości zalecanej jako "kuracja
> profilaktyczna").
> Kupiłam go z podejrzeniem, że coś we mnie "siedzi" niedobrego. Tzn. od
czasu
> do czasu troche żle się czułam. Badania krwi, moczu i kału, oraz USG nic
nie
> wykazały.
>
> No i tu moje pytanie:
> Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów miał bliższy kontakt z tym preparatem?
> Jakie efekty?
> [...]

znam i stosuje Citrosept od ok 5 lat, głównie jako lek na stany grypowe,
powiem tak: nigdy nic mi nei pomogło jak już grypa mnei złapała, obojętnie
co
brałem (w tym anybiotyki) zawsze przeszedłem swoje. Ale jeśli wezmę na samym
początku
3x dziennie przez 2-3 dni po 30 kropelek po udaje mi się uciec grypie.

Dolegliwości żołądkowe ... hehe no cóż na niektórych działa mocniej :)))
A! citroisept popija również już teraz 10 letnia córa i ... pomaga.
--
Urko
GG 1521634