Re: dzidziuś:)

From: Theli <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: dzidziuś:)
Date: Tue, 03 Oct 2006 10:07:40 +0200

MadziaK napisał(a):
> Hej:)
> Spodziewam sie dziecka,

Gratulacje :)

> to 14 tydzien i chyba juz czas, by cos podziergac;)

Spokojnie, masz jeszcze duzo czasu. Ja zaczelam dziergac dla mojego
pierworodnego pod koniec osmego miesiaca (czyli nieco ponad tydzien temu
:) ) i mam juz dwa sweterki i trzeci na ukonczeniu :) (i dwa kolejne
pomysly w glowie).

> Moze macie poskanowane gazetki z ostatnich lat z ubrankami dla niemowlaków?
> Niestety nie ma teraz nic w kioskach, a ja sliczna wloczke kupilam i mnie
> rece swedza:)))
> Archiwum przejrzalam oczywiscie, ale moze cos swieższego macie?:)

Gazetek poskanowanych nie mam, ale ja rzadko i tak korzystam z gotowych
wzorow - najczesciej opieram na nich tylko wymiary, a wzory kombinuje z
roznych innych swetrow (dla doroslych oczywiscie tez), pamietajac o tym,
ze dzidziusie maja duze glowy, wiec zawsze trzeba pamietac o dodatkowym
rozpieciu przy dekolcie.
Takie ciuszki dla malenstwa to znakomity sposob na pozbycie sie resztek
wloczek.

th