dzidziuś:)

1. Data: 2006-10-02 18:51:19

Temat: dzidziuś:)
Od: "MadziaK" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej:)
Spodziewam sie dziecka, to 14 tydzien i chyba juz czas, by cos podziergac;)
Moze macie poskanowane gazetki z ostatnich lat z ubrankami dla niemowlaków?
Niestety nie ma teraz nic w kioskach, a ja sliczna wloczke kupilam i mnie
rece swedza:)))
Archiwum przejrzalam oczywiscie, ale moze cos swieższego macie?:)
pozdrawiam
MadziaK

2. Data: 2006-10-02 22:27:18

Temat: Re: dzidziuś:)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2 Oct 2006 20:51:19 +0200, "MadziaK"
<m...@g...pl> wrote:

> [...]
>rece swedza:)))
>Archiwum przejrzalam oczywiscie, ale moze cos swie?szego macie?:)

Kongratulacje :))) trzymaj sie zdrowo, sluchaj duzo muzyki i sie
duzo smiej :)

to tylko tyle z mojej strony bo na mamusie zem jest za stara a na
babcie zem za mloda :PPPPPPPPPPPPP

pierz mlodo-stary
K.T. - starannie opakowana

3. Data: 2006-10-03 05:42:46

Od: "grania" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę bardzo
http://photo.163.com/photos/honghumei-888/47891111/
http://photo.163.com/photos/furong576/#p1
http://photo.163.com/photos/hakkamike2/30043385/
Mogą się nie otworzyć próbuj jeszcze raz.

4. Data: 2006-10-03 08:07:40

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

MadziaK napisał(a):
> Hej:)
> Spodziewam sie dziecka,

Gratulacje :)

> to 14 tydzien i chyba juz czas, by cos podziergac;)

Spokojnie, masz jeszcze duzo czasu. Ja zaczelam dziergac dla mojego
pierworodnego pod koniec osmego miesiaca (czyli nieco ponad tydzien temu
:) ) i mam juz dwa sweterki i trzeci na ukonczeniu :) (i dwa kolejne
pomysly w glowie).

> [...]
> rece swedza:)))
> Archiwum przejrzalam oczywiscie, ale moze cos swieższego macie?:)

Gazetek poskanowanych nie mam, ale ja rzadko i tak korzystam z gotowych
wzorow - najczesciej opieram na nich tylko wymiary, a wzory kombinuje z
roznych innych swetrow (dla doroslych oczywiscie tez), pamietajac o tym,
ze dzidziusie maja duze glowy, wiec zawsze trzeba pamietac o dodatkowym
rozpieciu przy dekolcie.
Takie ciuszki dla malenstwa to znakomity sposob na pozbycie sie resztek
wloczek.

th

5. Data: 2006-10-03 12:51:43

Od: "InterLady \(Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora