chusty szydełkowe

1. Data: 2006-10-02 17:25:56

Temat: chusty szydełkowe
Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że powinnam poszukać w archiwum i szukałam. Efekt taki, że
większość stron nie otwiera się, szczególnie na rosyjskich proszą
o hasło. Gdyby ktoś chciał mi pomóc. Interesują mnie chusty w
jednym kawałku, broń Bóg z elementów, bo oczy nie te :-))
Pozdrawiam Mono

2. Data: 2006-10-02 17:34:20

Temat: Re: chusty szydełkowe
Od: "Kizia" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mono napisał(a):
> [...]
> o hasło. Gdyby ktoś chciał mi pomóc. Interesują mnie chusty w
> jednym kawałku, broń Bóg z elementów, bo oczy nie te :-))

a moze tutaj?
http://student.agh.edu.pl/~mstan/roznosci/eNauk/Chap
ters/mzasady.htm
jakby co mam cos w swoich przepastnych wzorach wiec jeszcze jakbys sie
dookreslila to moge podeslac;) pozdrawiam - Kizia

3. Data: 2006-10-02 17:35:18

Od: "Kizia" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mono napisał(a):
> [...]
> o hasło. Gdyby ktoś chciał mi pomóc. Interesują mnie chusty w
> jednym kawałku, broń Bóg z elementów, bo oczy nie te :-))

sierotka przez pomylke wkleilam link do mnemotechnik na agh ...;P
http://photo.163.com/photos/cf7707/22517764/#p3 tak powinno bylo byc:)
pozdrawiam - Kizia

4. Data: 2006-10-02 18:18:07

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kizia napisał(a):

> sierotka przez pomylke wkleilam link do mnemotechnik na agh ...;P
> http://photo.163.com/photos/cf7707/22517764/#p3 tak powinno bylo byc:)
> pozdrawiam - Kizia

Podoba mi się coś takie:
http://photo.163.com/photos/cf7707/22517764/56437296
1/
trafiłam na schemat, ale dość ogólnikowy, może gdybym znała
chiński :-(((. Te kwiatki są ok, że o frędzlach nie wspomnę.
Interesuje mnie właśnie coś takie.. mocno dziurawe,
nieskomplikowane, najchętniej z dobrą instrukcją obsługi - na
życie też :-)) Mono

haft plaski - po prosbie
[druty] wymieklam, pomozcie
Szukam Anny 12/2001
Wymiary Barbie
Tlumaczenie rosyjsko angielskie lub rosyjsko polskie