dzieci 13 lat siatki centylowe

1. Data: 2005-03-13 14:32:05

Temat: dzieci 13 lat siatki centylowe
Od: "sonia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w jaki sposob sprawdzic prawidlowy rozwoj dziecka w wieku 13 lat chodzi o
siatki centylowe gdzie moge znalezc takie wykresy sa dostepne tylko do 36-m-cy

sonia

2. Data: 2005-03-13 14:38:52

Temat: Re: dzieci 13 lat siatki centylowe
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

6...@n...onet.pl,
sonia <s...@p...onet.pl>:
> w jaki sposob sprawdzic prawidlowy rozwoj dziecka w wieku 13 lat
> chodzi o siatki centylowe gdzie moge znalezc takie wykresy sa
> dostepne tylko do 36-m-cy

Tu masz dane dla USA do 20 r.ż.:
http://www.epi.umn.edu/let/nutri/chobese/img/CDCchar
t.pdf

polskie na pewno tez sa; ja mam w ksiazeczce zdrowia mojego dziecka dane dla
populacji warszawskiej do 18 r.ż.

--
Robert

3. Data: 2005-03-13 15:06:52

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
t.pdf

> polskie na pewno tez sa; ja mam w ksiazeczce zdrowia mojego dziecka dane dla

dzieki za strone ale jest nie osiagalna probowalam zapisac ale nici z tego wiec
dalej prosze o pomoc

sonia

4. Data: 2005-03-13 15:16:42

Od: "Mobistel" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

poslalem wobec tego tego pdf-a na maila
pozdr

5. Data: 2005-03-13 17:03:41

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

6...@n...onet.pl,
Użytkownik <s...@p...onet.pl>:

t.pdf

> dzieki za strone ale jest nie osiagalna probowalam zapisac ale nici z
> tego wiec dalej prosze o pomoc

Daj znac, czy dostalas od Mobistela, jesli nie, moge Ci wyslac, bo mam to
zapisane na dysku.

Ponadto znajdziesz sporo stron angielskojezycznych z kalkulatorami
wagi/wzrostu/BMI (tak, dla dzieci tez stosuje sie teraz te miare); niestety
wiekszosc dobrych jest w jednostkach miar anglosaskich, wiec najpierw musisz
sobie przeliczyc.

--
Robert

6. Data: 2005-03-13 20:04:03

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiekszosc dobrych jest w jednostkach miar anglosaskich, wiec najpierw musisz

Dzieki ale nic z tego nie otworzy mi sie bede wdzieczna za wyslanie

sonia

7. Data: 2005-03-14 08:31:20

Od: "Mobistel" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

acrobat readera potrzebujesz do tych plikow
pozdr

Praca jako teleradiolog !
Rejestr CSIOZ - czy dziala?
laserowe zamykanie naczynek
wyciecie migdalkow a pryszcze
efekty uboczne po biopsi aspiracyjnej cienkoiglowej gruczolu prostaty