dziecięca "erotyka" - gdzie zgłaszać strony !?

1. Data: 2002-06-15 17:58:55

Temat: dziecięca "erotyka" - gdzie zgłaszać strony !?
Od: "*** Wsparcie ***" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten problem został poruszony wcześniej na liście dyskusyjnej pl.soc.dzieci.
Jednak odzew ze strony użytkowników listy był mierny.
Cóż. Widocznie uważają, że oglądanie sobie dzieci to nic złego...!

Ale do rzeczy.
O galeriach przedstawiających nagie dzieci słyszy się od dawna. Jednak
dopiero, gdy człowiek trafi osobiście na coś takiego, czasem zupełnie przez
przypadek (np. strona załaduje się sama), jego niedowierzania stają się
przeszłością.

Wielu obrońców tego "biznesu" stwierdzi niezwłocznie, że to nie jest
przestępstwo, tylko sztuka... Ja osobiście żadnej sztuki w tym nie odnajduję
i nie jest to dla mnie żaden argument.
Faktycznie, pornografia to to nie jest ale czy można zaakceptować erotykę z
udziałem dzieci???
Strony na które trafiłem zawierają "tylko..." nagie dzieci. Brak tam
podejmowania żadnych czynności seksualnych.

Nie wiem czy prawidłowo interpretuję kk, ale nie ma tam art. odnoszącego się
do takiego przypadku.

PYT.1: Czy to jest przestępstwo (w świetle prawa)?
A poza granicami naszego kraju?

Obrońcy tego typu "biznesu" stwierdzą ponadto, że dzieci się śmieją i
cieszą... itd. itp.

Niektórych to przekonuje. Ale co bardziej inteligentny człowiek w momencie
się zorientuje, że dzieci się śmieją, bo tak im kazano!

PYT.2: Gdzie zgłaszać (o ile jest to przestępstwo) tego typu strony?
Ponadto, czy osoba zgłaszająca nie wkopie samej siebie?
Np zwali mu się do domu policja, zacznie się zabezpieczanie danych (które
załadowały się same)... może jeszcze zostanie za to oskarżony.

Potem okaże się jeszcze, że oprogramowanie na sprawdzanym komputerze nie
było do końca legalne (a nie znam osoby prywatnej, która posiadałaby np.
licencjonowanego Office'a)...

Zapewne nie jestem pierwszą osobą która zamierza zgłosić takie przestępstwo.
Ludzie jednak się boją, np. z powodu powyższego argumentu.

A przecież tutaj chodzi o dzieci. I to jest najważniejsze.
To musi być straszne... być zmuszanym do rozbierania, fotografowania,
o PORNOGRAFII dziecięcej, pedofilii nie wspominając.

Wiem, że większość ofiar pochodzi zza wschodniej granicy, że dostają za to
pieniądze, ale... czy to coś zmienia?

Ponadto wiem z artykułu z "Przeglądu Reader's Digest" (97r.), że materiały
pedofilskie w Szwecji były całkowicie legalne...!
To daje nam bardzo ciekawy obraz rządu szwedzkiego...
Czy ktoś wie, czy sytuacja uległa zmianie?

Myślę, że niegłupim byłoby utworzenie na policyjnych stronach WWW
anonimowych formularzy, gdzie można by zgłaszać podejrzane adresy.

Czy ma sens zgłaszanie stron spoza naszego kraju naszej policji?

Problem jest ważny i ma pokaźne rozmiary.
Tego typu materiały, jak łatwo się domyślić, powstają wszędzie.
Czyje dziecko będzie kolejną ofiarą...?

Czekam na odpowiedzi.

Mariusz

2. Data: 2002-06-15 18:05:26

Temat: Re: dziecięca "erotyka" - gdzie zgłaszać strony !?
Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*** Wsparcie ***"
> Ten problem został poruszony wcześniej na liście dyskusyjnej
pl.soc.dzieci.
> Jednak odzew ze strony użytkowników listy był mierny.
> Cóż. Widocznie uważają, że oglądanie sobie dzieci to nic złego...!
Nie przejmuj się, ta grupa w praktyce została założona
właśnie przez pl.soc.dzieci :-)))))))))))

> PYT.2: Gdzie zgłaszać (o ile jest to przestępstwo) tego typu strony?
Na psd odpowiedziano na to pytanie.
--
Pozdrawiamy
Asia z Emilką, 19 miesięcy

3. Data: 2002-06-15 18:30:59

Od: Marzena Fenert <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Jun 2002 19:58:55 +0200, podpisując się jako "***
Wsparcie ***" <s...@p...onet.pl>, napisałeś (aś) :

>Ten problem został poruszony wcześniej na liście dyskusyjnej pl.soc.dzieci.
>Jednak odzew ze strony użytkowników listy był mierny.
>Cóż. Widocznie uważają, że oglądanie sobie dzieci to nic złego...!

ja tylko w jednej kwestii:
1. moze nikt nie ma pojecia gdzie nalezy sie u dac?
2. moze czesc ludzi posadza CIe o trolostwo?- wiesz rzucanie takiego
tematu na grupe dzieci - trca trolostwem na mile - i pewnie z tego
powodu mowiac subtelnie grupa Cie olala, bo nie ma ochoty na
wysluchiwanie (czytanie) utarczek slownych?

Ale tak sobie gdybam tylko...........

Ja osobiscie uwazam, ze jak masz tego typu problem to racz laskawie
ruszyc dupsko do prokuratury zamiast wylewac zale na grupach.
nie chcesz dzieciecej pornografii, ale zglosic to tez tego nie
zglosisz bo.....(tu lista jak dla mnie dziwnych argumentow) - to
dzialaj czlowieku zamiast sie zalic.
A jesli sie boisz - znaczy masz cos na sumieniu (jak CI juz pisaly
dziewczyny - np. nielegalny soft).
Gdybym ja yrafila na taka strone to poszlabym (pewnie bym najpierw
zadzwonila) prosto do prokuratora podajac wszelkie dane jakie udaloby
mi sie wyciagnac z sieci na temat serwera i providera u ktorego jest
strona.
Tyle. Nie rozumiem nad czym tu debatowac?
Twoja chec bycia anonimowym doosicielem jest zadziwiajaca.........
Nie potrafie zrozumiec dlaczego ktos moze chciec byc anonimowym
zglaszajac tego typu przestepstwo.
No ale nie musze rozumiec.

To by bylo na dzis
dobranoc
Marzena

4. Data: 2002-06-15 18:59:53

Od: "*** Wsparcie ***" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na psd odpowiedziano na to pytanie.

Nie rozumiemy się.
Ja ciągle nie wiem, czy to jest PRZESTĘPSTWO.

pzdr
Mariusz

5. Data: 2002-06-15 19:16:51

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pedofilskie w Szwecji były całkowicie legalne...!
> To daje nam bardzo ciekawy obraz rządu szwedzkiego...
> Czy ktoś wie, czy sytuacja uległa zmianie?

Sluchaj, czlowieku!
Chcesz, zeby ludzie cie czytali i reagowali. Na powyzsze pytanie dalam ci
odpowiedz na psd, ale widocznie jej nie raczyles przeczytac - latwiej ci
rzucac argumentami z lamusa historii (niedawnej), niz zaakceptowac, ze sa
one nieaktualne.
W zwiazku z powyzszym, czyli ignorowaniem odpowiedzi obalajacej twoje
idiotyczne stwierdzenia, rowniez zamierzam cie i twoje trollowanie
ignorowac.
Aha, i jeszcze jedno: jesli nie znasz nikogo z legalnym Office, to niezle
masz towarzystwo..... No comments.

Anna Björk, z lekka juz wkurzona trollem

6. Data: 2002-06-16 11:55:24

Od: "pablo" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> PYT.2: Gdzie zgłaszać (o ile jest to przestępstwo) tego typu strony?

do abuse danego operatora internetowego (ktory administruje domene), strona
zostanie stosunkowo szybko usunieta.

/pawel

7. Data: 2002-06-16 14:35:22

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*** Wsparcie ***" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aeg36h$sp6$1@news.tpi.pl...

> Nie rozumiemy się.
> Ja ciągle nie wiem, czy to jest PRZESTĘPSTWO.

Jeśli uważasz, że jest to zgłoś i się wtedy dowiesz!

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

8. Data: 2002-06-16 18:22:14

Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Strony z pornografia dziecieca mozna tez zglaszac pod adres:
c...@k...gov.pl
Przekaza komu trzeba.

--

Blanka

b...@p...onet.pl

9. Data: 2002-06-16 22:03:42

Od: "*** Wsparcie ***" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blanka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Strony z pornografia dziecieca mozna tez zglaszac pod adres:
> c...@k...gov.pl
> Przekaza komu trzeba.

I o to mi chodziło...!

10. Data: 2002-06-16 22:29:46

Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*** Wsparcie ***" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aej1vf$gmm$1@news.tpi.pl...
> Użytkownik "Blanka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> I o to mi chodziło...!

OK

Blanka

b...@p...onet.pl

jade na wakacje
wy se ogladajcie...
Jak funkcjonować w sytuacji stresowej?(długie)
Parę slów od Dawida
jeśli to coś wyjaśni