dziecko polknelo gumke do scierania! PILNE

1. Data: 2004-06-17 15:20:40

Temat: dziecko polknelo gumke do scierania! PILNE
Od: "kubowa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie,
moje 7mioletnie dziecko wrocilo dzisiaj z przedszkola z gumka do scierania
olowka w zoladku. nie uskarza sie na zaden bol, czuje sie dobrze i nie widze
zadnej zmiany w jego samopoczuciu. czy mam spokojnie czekac az gumka sama
znajdzie wyjscie:)? czy jechac na pogotowie niech wywolaja to wychodzenie?

k.

2. Data: 2004-06-17 16:51:52

Temat: Re: dziecko polknelo gumke do scierania! PILNE
Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znajdzie wyjscie:)? czy jechac na pogotowie niech wywolaja to wychodzenie?

najlepiej bedzie skontaktowac sie jednak z lekarzem

pozdrawiam
Agnieszka

3. Data: 2004-06-17 17:26:26

Od: Kimy <k...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,

nie powinno dziecku nic poważniejszego dolegać
(a jak duża ta gumka była?), jak mała to nie musi się Pani tak bardzo
przejmować, wyjdzie, prędzej czy później.. jak wieksza to raczej później..\

nie takie rzeczy dzieci zjadają :)

ale dla pewności może Pani się skontaktować z lekarzem.

--
pozdrawiam,
Kasia

4. Data: 2004-06-17 18:11:43

Od: "kubowa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

juz sie skontaktowalam z ostrym dyzurem, doktor nazwal syna 'gumojadem' i
kazal go zapchac i wypchac:) mamy go obserwowac, jak beda jakies
dolegliwosci sie zglaszac. w kazdym razie w ukladzie oddechowym nic nie ma,
a to chyba najwazniejsze??
k.

Cukrzyca ciążowa-pilna pomoc !
Łojotokowe Zapalenie Skóry - POMOCY
ZIEMIA 5,15ha na Mazurach = KTO DA MNIEJ !!!
OT - gdzie w wawie kupie jedbnorazowe elektrody ekg? ew. tez kable do nich?
Fenistil