Re: dzień dobry, to ja :)

From: "paulik" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: dzień dobry, to ja :)
Date: Thu, 27 Mar 2003 21:02:11 +0100
Sender: p...@p...onet.pl@213.155.184.143

Droga Agnieszko :))))))))))))))))))))))))
tak bardzo sie ciesze, ze sie ujawnilas, ze trudno jest mi to opisac.... bo
ja mieszkam calkiem niedaleko, w Bukowce kolo Slupska (chociaz obecnie
pomieszkuje w akademiku w Szczecinie i tylko raz, gora dwa razy w miesiacu
jestem w domu);
nareszcie ktos z moich okolic tu jest!!! hurraa :)))

pozdrawiam
Paula /Szczecin i Bukowka/