dzień dobry, to ja :)

1. Data: 2003-03-27 19:33:17

Temat: dzień dobry, to ja :)
Od: "agapx" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich
mam na imie Agnieszka i mieszkam w takim małym miasteczku Ustka nad naszym
pięknym Bałtykiem, od pewnego czasu już zagladam tutaj i troche korzystam z
waszych rad, zwłaszcza dotyczących haftów krzyżykiem, więc w końcu
postanowiłam sie ujawnić, żeby tak bezwstydnie nie podglądać bo troche to
głupio z mojej strony; w ogóle to chce powiedzieć że bardzo podoba mi się
atmosfera i życzliwość panująca wśród was i mam nadzieję że moja obecność na
grupie też przyniesie wam jakieś korzyści
pozdrawiam wszystkie grupowiczki serdecznie
agnieszka

1. Data: 2003-03-27 20:02:11

Temat: Re: dzień dobry, to ja :)
Od: "paulik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga Agnieszko :))))))))))))))))))))))))
tak bardzo sie ciesze, ze sie ujawnilas, ze trudno jest mi to opisac.... bo
ja mieszkam calkiem niedaleko, w Bukowce kolo Slupska (chociaz obecnie
pomieszkuje w akademiku w Szczecinie i tylko raz, gora dwa razy w miesiacu
jestem w domu);
nareszcie ktos z moich okolic tu jest!!! hurraa :)))

pozdrawiam
Paula /Szczecin i Bukowka/

1. Data: 2003-03-27 22:10:33

Od: "Basia" <borbaska[nospam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wita Cię od niedawna krzyżykująca Basia

1. Data: 2003-03-28 08:25:47

Od: y...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> grupie też przyniesie wam jakieś korzyści
> pozdrawiam wszystkie grupowiczki serdecznie

Witaj Agnieszko! Miło ze do nas zawitałaś.Ustka to bardzo miłe miasteczko,
byłam tam kiedyś na wakacjach. Pozdrów ode mnie Bałtyk :)
Ylona

1. Data: 2003-03-28 09:01:25

Od: "Ewa K." <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj na grupce Agnieszko i czuj się jak w domu.......
Ewa K./Wrocław/

1. Data: 2003-03-28 09:39:41

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Agnieszko, serdecznie Cię witam i życzę miłego robotkowania.
Dorota (Wrocław)

1. Data: 2003-03-28 20:07:58

Od: "agapx" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj Paulo, bardzo sie ciesze że nie jestem osamotniona i jest ktoś kto
mieszka w moim regionie, prawde mówiąc myślałam że większość grupowiczek
jest z większych miast i bardziej ze środkowej Polski, dlatego tym bardziej
sie ciesze że powiedziałaś skąd pochodzisz, dziekuje i pozdrawiam

--
agnieszka (ustka)

prośba do Krakowa
Skany wzorów xxx