prośba do Krakowa

1. Data: 2003-03-27 17:40:42

Temat: prośba do Krakowa
Od: "Mirella" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Któraś z dziewcząt z Krakowa przesłała mi wzór na uszycie wałka do koronek
klockowych. Jednak zanim zdążyłam zapisać go na twardym dysku moje dziecko
zrobiło mi format c:. Straciłam całą pocztę łącznie z wałkiem. Czy mogłabym
prosić o powtórkę. Jeżeli którejś z dziewcząt nie wysłałam haftu
florentyńskiego proszę o przypomnienie się.
Przepraszam za kłopot Mirella

1. Data: 2003-03-28 00:37:55

Temat: Re: prośba do Krakowa
Od: Kaila <k...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Mar 2003 18:40:42 +0100, "Mirella" <m...@o...pl> wrote:

>Która? z dziewcz?t z Krakowa przes?a?a mi wzór na uszycie wa?ka do koronek
>klockowych.
Poszlo na priva.

Kaila

k...@l...pl
http://kaila.linart.pl
http://www.kailastudio.com.pl/

Artificial intelligence is better than natural stupidity.

Skany wzorów xxx
flizelina pod xxx; było xxx i co dalej?
xxx-dużo wzorków
Re: szydełkiem i na drutach