dzien papieski

101. Data: 2008-10-19 11:43:51

Temat: Re: dzien papieski
Od: Rafał Maszkowski <r...@i...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 17 Oct 2008 21:15:44 +0200 waruga_e <w...@o...pl> wrote:
> Żeby, całą telewizję zabrali i telefon :(
> A ja byłam sama w domu

Cała telewizja to chyba bardzo nieduża strata.

R.
--
Jeżeli upadnie cywilizacja zachodnia, to będzie szansa na odbudowę cywilizacji
chrześcijańskiej. (dr Stanisław Krajski, Radio Maryja, 10 X 2001)

102. Data: 2008-10-19 11:58:12

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> Ten człowiek mial czelność wyrazić swoje poglądy. Jego sprawą jest, co
> uważa za ciekawsze zajęcia.

Pitolenie w miejscu publicznym jest sprawą publiczną.

> Ja pytam. Osobiście, bez ukrywania się za liczbą mnogą.

Jedni wolą się ukrywać za anonimowością, inni za liczbą mnogą.

Adam

103. Data: 2008-10-19 13:17:27

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Oct 2008 11:43:51 +0000 (UTC), Rafał Maszkowski napisał(a):

> Cała telewizja to chyba bardzo nieduża strata.

W grudniu 80 tego roku, to jeszcze całkiem fajna była.
--
waruga

104. Data: 2008-10-19 14:42:50

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski pisze:

> Pitolenie w miejscu publicznym jest sprawą publiczną.

dlatego tez nie tak dawno wzialem cie na tapete :)

--
The Gnome

105. Data: 2008-10-19 15:38:16

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

JoAsienka pisze:

> No, w ogole szkola, mimo ze to zespol szkol z oddzialami integracyjnymi,
> podstawowka i gimnazjum, to szkola na tyle nieduza, ze wszyscy wszystkich
> znaja, a nauczyciele nawet gimnazjalni interesuja sie innymi uczniami, w
> piatek pani od chemii poprosila o zgodę na zajmowanie sie indywidualne
> Wiktorem :)

zazdroszcze, a u nas szkola w zwiazku z obnizeniem liczny uczniow w
klasie zabrala podzial na grupy w nauczaniu jezyka obcego, a co gorsza
pani od biologii choruje juz miesiac a szkola dalej nie ma nauczyciela,
ktory by sie podjal tych zajec

--
The Gnome

106. Data: 2008-10-19 16:46:33

Od: Rafał Maszkowski <r...@i...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Oct 2008 19:15:00 +0200 medea <e...@p...fm> wrote:
> A młodsze dzieci z okazji dnia papieskiego zostały potraktowane znowu po
> macoszemu - czyli dobranocka trwała 10 minut. :(
> Wszystko jest ważniejsze od dzieci - mecz piłkarski, wydarzenia
> polityczne, nawet dzień papieski, ehh...

W zeszłym wieku, jak jeszcze oglądałem regularnie tv, a szczególnie
dobranocki - też tak było. Pewnie to jedno ze źródeł mojej awersji do
sportu.

R.

107. Data: 2008-10-19 17:14:48

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski napisał(a):

> Pitolenie w miejscu publicznym jest sprawą publiczną.

Dobrze, ze zdajesz sobie z tego sprawę.

> Jedni wolą się ukrywać za anonimowością, inni za liczbą mnogą.

A w swoim imieniu boisz się, czy wstydzisz wypowiadać?

Justyna
GG 6756000

108. Data: 2008-10-19 19:11:57

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> napisał(a):

> Pitolenie w miejscu publicznym jest sprawą publiczną.

i dlatego sam pitolisz??

> Jedni wolą się ukrywać za anonimowością, inni za liczbą mnogą.

czyli o kim mowa???

i.

109. Data: 2008-10-19 20:34:55

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Oct 2008 17:38:16 +0200, gazebo napisał(a):

> zazdroszcze, a u nas szkola w zwiazku z obnizeniem liczny uczniow w
> klasie zabrala podzial na grupy w nauczaniu jezyka obcego,

No niestety nie szkoła zabrała, szkoła pewnie chętnie by ten podział
utrzymał, bo to etat dla językowca, ale te ustalenia przychodzą z góry. Ja
w związku z tym bardzo się cieszę, że mam dziecko w integracyjnej, od tego
roku jest przepis, że w integracyjnych bez względu na ilość osób ma być
podział na grupy na języku i informatyce począwszy od klasy IV.

> a co gorsza
> pani od biologii choruje juz miesiac a szkola dalej nie ma nauczyciela,
> ktory by sie podjal tych zajec

To głupio, bo przyrody jest dość sporo, a mają zastępstwa czy im ciągle ta
godzina wypada??
--
waruga

110. Data: 2008-10-19 20:38:11

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Oct 2008 17:34:37 +0200, JoAsienka napisał(a):

> piatek pani od chemii poprosila o zgodę na zajmowanie sie indywidualne
> Wiktorem :)

Tzn. ?? Jakieś chemiczne zajęcia?? To Wam Kacpra podeślę, bo on jeszcze w
życiu nie miał, ale juz wie, że kocha chemię ;) (no chyba mi to dziecko
faktycznie podmienili w szpitalu, moje chemii nie może kochać, no dobrze,
to akurat ma po tacie).
Wiesz coś więcej co to będą za zajęcia itd.??
--
waruga

Miejsce na 7-me urodziny w Poznaniu i ok.
plan rodzicow
14 października
dzień edukacji narodowej - prezenty dla nauczycieli - co i jak?
mam talent