dzien papieski

111. Data: 2008-10-20 06:37:20

Temat: Re: dzien papieski
Od: Yola <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga_e pisze:

> Jak koleżanki w białej sukni do ołtarza to ona też koniecznie ślub
> kościelny? Tylko po co to wszystko, bo ludzie patrzą, co koleżanki
> powiedzą?? Sztuczne to jest i tyle. A jak rówieśnicy masowo się rzucą na
> narkotyki, to dla przyjaźni koniecznie też musi zacząć brać?? Strasznie
> pokrętne tłumaczenie.

Nie takie bardzo pokretle, a juz pisze dlaczego. Nie wiem tylko, czy
ktos w to uwierzy :) Kiedy chodzilam do szkoly podstawowej przeniesiono
religie do szkol. Mieszkalam pod Czestochowa. Sprawa dotyczyla jednego
ksiedza, pozwalal sobie na przerwach poklepywac dzewczyny po tylkach,
tak niby na zarty. Ode mnie dostal publicznie w twarz, jak kazdy inny,
ktory pozwoliby sobie mnie "dotknac". Od tego zaczelo sie wszystko... Do
dyrekcji zostal wezwany rodzic, poszedl Tata, ktory w 100% popieral
mnie. Zaczelam miec spore problemy w szkole, a po za szkola, tez nie
bylo dobrze, nawet bardzo malo prawdopodobne, ale jednak. Tenze ksiadz
nie mial prawa jazdy, a mimo tego jezdzil samochodem, ktorym potracil
mnie, na szczescie nic mi sie nie stalo, po czym odjechal. Kiedy Tata
sie o tym dowiedzial, chyba kazdy kochajacy ojciec zachowalby sie
podobnie, pojechal do ksiedza i potrzasnal Nim dwa razy, pozniej
pojechal na polcje, aby zglosic potracenie corki, a tam dowiedzial sie,
ze jest na Niego skarga o pobicie. Ja urodzilam sie z wada stop, jako
dziecko bylam operowana, tak wiec moge chodzic i nikt z rowiesnikow nie
wiedzial o moim problemie do pewnego czasu, kiedy to ksiadz w czasie
przygotowan do biezmowania opowiadal mlodziezy o moim inwalidztwie
skrycie ukrywanym. Czesc rowiesnikow okazalala sie zawistna i brutalna.
Niestety, w tamtym okresie dostalam w dupe od zycia.
Wiem, pewnie powiecie, ze to byl wyjatek, bo normalnie tak sie nie
dzieje i zdaje sobie z tego sprawe, ale jednak, dlatego nie podejmuje
radykalnych decyzji, ktore moga z mojego dziecka zrobic "innego". Wiem,
ze dzieci potrafia zajsc za skore bardzo mocno, obrzydzic dziecku bardzo
wiele, tak wiec prosze o kawalek wyrozumialosci, nie wszyscy zdajecie
sobie sprawe, co moga dzieci, gdy spotkaja na swojej drodze "innego".

112. Data: 2008-10-20 06:49:28

Od: Yola <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam sie z Toba w 100%. Zycie nauczylo mnie, ze ludzie zwiazani z
kosciolem nigdy nie zrozumieja problemow i dylematow ludzi spoza niego.
Zycie jest troche bardziej zlozone i szkoda tylko, ze nie wszyscy o tym
wiedza.

Pozdrawiam

Yola

113. Data: 2008-10-20 07:15:29

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16.10.2008, o godzinie 09.47.16, na pl.soc.dzieci.starsze, Yola
napisał(a):

> A podobno Polska nie jest krajem wyznaniowym. Na temat religii w
> szkołach już nie ma sensu rozmawiać, ale całą sytuację uznaje za coraz
> bardziej chorą.

Słyszałem też, że jest krajem nietolerancyjnym, a tu tolerancja oknami o
drzwiami się wylewa.

*Habeck*
- Schutzbach

114. Data: 2008-10-20 07:16:57

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17.10.2008, o godzinie 14.39.59, na pl.soc.dzieci.starsze, Yola
napisał(a):

<ciach śmieszne tłumaczenia>

Hipokrytka.

*Habeck*
- Schutzbach

115. Data: 2008-10-20 10:11:12

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik waruga_e napisał:

> No niestety nie szkoła zabrała, szkoła pewnie chętnie by ten podział
> utrzymał, bo to etat dla językowca, ale te ustalenia przychodzą z góry. Ja
> w związku z tym bardzo się cieszę, że mam dziecko w integracyjnej, od tego
> roku jest przepis, że w integracyjnych bez względu na ilość osób ma być
> podział na grupy na języku i informatyce począwszy od klasy IV.

wiem, co nie zmienia faktu, ze mi sie to nie podoba, duzo dzieci zle,
malo dzieci zle w innym miejscu

> To głupio, bo przyrody jest dość sporo, a mają zastępstwa czy im ciągle ta
> godzina wypada??

pani od fizyki chyba, wyraznie dzieciom stwierdzila, ze nie bedzie im
pewnych rzeczy tlumaczyc zeby nie namieszac bo sie na tym nie zna

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

116. Data: 2008-10-20 10:41:06

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Habeck Colibretto napisał:

> <ciach śmieszne tłumaczenia>
>
> Hipokrytka.

dobre, naprawde niezle, a jeszcze lepsze jak sie wezmie pod uwage, ze to
haslo od osoby, ktora spowiada sie z tego samego okresowo cyklicznie :)

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

117. Data: 2008-10-20 11:04:30

Od: Yola <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto pisze:

> Hipokrytka.

Zanim zaczniesz oceniac innych, wysil sie troche bardziej i przeczytaj
troche wiecej, moze wtedy dowiedzialbys sie dlaczego moj syn na religie
jeszcze chodzi i dlaczego to nie moze byc moja decyzja, tylko Jego.

Yola

118. Data: 2008-10-20 11:15:01

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Yola pisze:

> Zanim zaczniesz oceniac innych, wysil sie troche bardziej i przeczytaj
> troche wiecej, moze wtedy dowiedzialbys sie dlaczego moj syn na religie
> jeszcze chodzi i dlaczego to nie moze byc moja decyzja, tylko Jego.

Ja się wysiliłam i poczytałam. I wyszło mi (uwaga, uwaga, wszystkie
żółwie lecą teraz po popcorn i colę), że zamiast porozmawiać z mężem i
podjąć jak dorośli ludzie wspólną (mimo różnych poglądów) decyzję,
zrzuciliście ją i odpowiedzialność za nią (wcale nie małą) w bardzo
wygodny sposób na siedmioletnie dziecko. Bardzo to faktycznie dojrzałe.
Dodam jeszcze, że Twoje traumy nic tu nie mają do rzeczy. No chyba, że
chcesz nimi obciążać dzieciaka. Tyle. A teraz rwij włosy z głowy i
jodłuj jaka ta jestem niewrażliwa i nierozumiejąca ludzkich problemów i
okropna w ogóle.

LL

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

119. Data: 2008-10-20 11:47:22

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur pisze:

> [...]
> chcesz nimi obciążać dzieciaka. Tyle. A teraz rwij włosy z głowy i
> jodłuj jaka ta jestem niewrażliwa i nierozumiejąca ludzkich problemów i

bzdura, dziecko _chce_ a decyzja zostala podjeta mimo, ze jest wbrew
woli jednego z malzonkow podjeto decyzje wlasnie taka

--
The Gnome

120. Data: 2008-10-20 11:51:45

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20.10.2008, o godzinie 12.41.06, na pl.soc.dzieci.starsze, gazebo
napisał(a):

> dobre, naprawde niezle, a jeszcze lepsze jak sie wezmie pod uwage, ze to
> haslo od osoby, ktora spowiada sie z tego samego okresowo cyklicznie :)

Z czego?

*Habeck*
- Schutzbach

Miejsce na 7-me urodziny w Poznaniu i ok.
plan rodzicow
14 października
dzień edukacji narodowej - prezenty dla nauczycieli - co i jak?
mam talent