dzien papieski

191. Data: 2008-10-20 14:14:21

Temat: Re: dzien papieski
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur napisał(a):

> Znaczy czego? Absurdu? Nie, to stały numer na tej grupie. Chociaż
> oczywiście spodziewałam się go wcześniej czy później.

Ciągania Twojej sytuacji po publicznych miejscach.

> Weź mnie nie osłabiaj. Dla mnie to nie jest żaden argument, tylko
> stary ale jary tekst z kamieniem. Uważam, że to co robi Yola to
> hipokryzja, bo ona uważa, że to jest OK.

A ja uważam, że hipokryzją jest wytykanie komuś drzazgi w oku, podczas,
kiedy we własnym ma się drąg.

Justyna
GG 6756000

192. Data: 2008-10-20 14:17:48

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur napisał(a):

> A ja twierdzę że z nikąd?

Znikąd. Sprawdziłam w słowniku;-).
IMHO znikąd wysnułaś wniosek o niedojrzałości Yoli.

Justyna
GG 6756000

193. Data: 2008-10-20 14:25:32

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> Ciągania Twojej sytuacji po publicznych miejscach.

O, nawet nie przyszło mi do głowy że mogłabys przeoczyć taką okazję.

> A ja uważam, że hipokryzją jest wytykanie komuś drzazgi w oku, podczas,
> kiedy we własnym ma się drąg.

Ciekawe, że taką właśnie proporcję ustalasz.

LL

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

194. Data: 2008-10-20 14:26:56

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> Wiesz, mi to akurat wszystko jedno, co myśli i zaleca na ten temat KK,
> Tobie jak katoliczce powinno zależeć na tym, żeby być w porządku. Ale to
> już było parę razy ;-)

Było, już się wypowiadałam, nie twierdziłam, że mi nie zależy.

LL

195. Data: 2008-10-20 14:28:00

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> Znikąd. Sprawdziłam w słowniku;-).

Cholerna autokorekta ;P. Już wyłączywszy.

> IMHO znikąd wysnułaś wniosek o niedojrzałości Yoli.

Ze sposobu jej wypowiadania się na temat jej problemów oraz z przyjętego
przez nią rozwiązania.

LL

196. Data: 2008-10-20 14:36:13

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" <shure1@nospam_o2.pl> napisał w wiadomości

> Było, już się wypowiadałam, nie twierdziłam, że mi nie zależy.

Nie twierdziłaś. Ale nie zależy Ci na rozwiązaniu zgodnym ze stanowiskiem KK
;-)
Żeby wyjaśnić sytuację (choć mam obawy, czy nie będzie kolejnego flejma):
uważam Twoją postawę za równie niewłaściwą wobec wyznawanego światopoglądu
jak postawę Yoli. I uważam, że Ty akurat powinnaś się powstrzymać od jej
krytyki - tu zgadzam się z krys.

Agnieszka

197. Data: 2008-10-20 14:44:16

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> [...]
> światopoglądu jak postawę Yoli. I uważam, że Ty akurat powinnaś się
> powstrzymać od jej krytyki - tu zgadzam się z krys.

wiecie, troche ja dobijacie, pomijam czy jest uprawniona do krytyki czy
nie chociaz powinna sie wstrzymac z tak surowymi ocenami, ale w kwestii
Kk jesli faktycznie chce zyc w zgodzie wiara to ma przerabane, gorzej
jak nieprzymierzajac homo, nie uzyska rozgrzeszenia, nie lyknie oplatka
itp. itd., lamie swiety sakrament a w tej kwestii Kosciol nie popuszcza

--
The Gnome

198. Data: 2008-10-20 14:47:41

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka <a...@z...pl> napisał(a):

(...)
> Za stadem to tu wszyscy idą: dziecko za klasą, bo nie wie co innego
mogłoby
> robić, matka puszczająca dziecko na religię chociaż właśnie zamierza się z
> Kościoła wypisać trwale i ojciec, który chyba jest wierzący, ale nie
będzie
> się upierał, żeby to dziecko cokolwiek z wiary przejęło, ba żeby na
poważnie
> do tego podeszło. Dla mnie straszne to wszystko jest.

przeciez wiekszosc "katolikow" w Polsce takoz sie zachowuje. Religia jesli
juz to pewnien folklor, tradycja, i prawo stada....czy straszne? nie wiem
czy tak bym to okreslila. Religia jest wielka zmyla od poczatku do konca,
ale tradycja, czy tez kultura ktora sie z niej wziela, charakterystyczna dla
Polski, ma swoj niezastepowalny urok.

i.

199. Data: 2008-10-20 14:49:39

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> Nie twierdziłaś. Ale nie zależy Ci na rozwiązaniu zgodnym ze
> stanowiskiem KK ;-)

Bo zbyt dużo by kosztowało. Nie mnie.

> Żeby wyjaśnić sytuację (choć mam obawy, czy nie będzie kolejnego
> flejma): uważam Twoją postawę za równie niewłaściwą wobec wyznawanego
> światopoglądu jak postawę Yoli.

Uważasz że właściwsze byłoby rozwiedzenie się z mężem i zafundowanie
traumy jemu oraz dzieciakom? Czasy Abrahama i Izaaka minęły zdaje się,
pozostały symbole?

> I uważam, że Ty akurat powinnaś się
> powstrzymać od jej krytyki - tu zgadzam się z krys.

O, to mozna napisać każdemu człowiekowi wyznającemu jakąś wiarę (bardzo
wygodne, prawda?). Bo założenia są tak idealistyczne, że choćbyś stawał
na głowie to nie sprostasz. Problem w tym, że niektórzy nawet nie
próbują sprostać, nawet w tych najłatwiejszych i najprostszych rzeczach.
BTW nie wiem czemu tak zeszło, bo hipokryzję ja Yoli wytykam nie w
kwestii wiary (przeciez niewierząca jest) tylko ogólnie światopoglądu.

LL

200. Data: 2008-10-20 14:57:24

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur pisze:

> [...]
> BTW nie wiem czemu tak zeszło, bo hipokryzję ja Yoli wytykam nie w
> kwestii wiary (przeciez niewierząca jest) tylko ogólnie światopoglądu.

a teraz to nie wiem o co chodzi, potrafisz sama uznac trudna sytuacje i
wlasna rezygnacje a nie mozesz tego przelozyc na inna osobe? nie wiem
gdzie wg ciebie lezy granica, napisalbym, ze wiecie cos wiecej ode mnie
ale juz to pisalem

--
The Gnome

Miejsce na 7-me urodziny w Poznaniu i ok.
plan rodzicow
14 października
dzień edukacji narodowej - prezenty dla nauczycieli - co i jak?
mam talent