dziewczyna

1. Data: 2001-01-25 08:04:30

Temat: dziewczyna
Od: "mistrz" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzaleznilem sie od dziewczyny a teraz ona chce zemna zerwac :~(~~~~~~
obawiam sie ze jak to zrobi to sie uzaleznie od czegos innego zwazywszy na
to ze spotykalismy sie jakby niepatrzec juz ze 2 lata
:-((((((((

2. Data: 2001-01-25 11:37:20

Temat: Re: dziewczyna
Od: "Topolski" <t...@i...uni.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

przezyjesz moja pierwsza dziewczyna rzucila mnie
po 3,5 roku...
teraz jestem z inna i jest inaczej
bedziesz wracal myslami i zostawisz dla niej kawalek swojej duszy
ale to przejdzie czas leczy wiekszosc ran

3. Data: 2001-01-26 07:48:49

Od: "Marcin Betlej" <m...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Topolski" <t...@i...uni.lodz.pl> napisał w wiadomości
> przezyjesz moja pierwsza dziewczyna rzucila mnie
> po 3,5 roku...
mnie po ponad 6 latach, co sie stalo jakies 5 lat temu, ale jeszcze nie moge
sie pozbierac, a przez pierwszy miesiac po rozstaniu ubylo mi 10 kg :)))
Teraz mam latek 30 i jakos cienko widze moja przyszlosc, bo gdzie tu znalesc
ciekawa, wolna dziewczyne w moim wieku???

> ale to przejdzie czas leczy wiekszosc ran
Wlasnie : wiekszosc. Szkoda ze "te" tak dlugo leczy :(
_______________________________________
Pozdrawiam, Marcin Betlej
Gadu-Gadu 484945

"Jest prawie niemożliwością znaleźć równą mi kobietę."
-- Zofia Loren

4. Data: 2001-01-26 10:13:30

Od: "Michal Malaczek" <k...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mistrz <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:
> [...]
> obawiam sie ze jak to zrobi to sie uzaleznie od czegos innego zwazywszy na
> to ze spotykalismy sie jakby niepatrzec juz ze 2 lata

Tez mialem ten problem. Kobieta zostawila mnie po 2,5 roku (a moze to ja ja
zostawilem, w kazdym razie ktores z nas).
Detox po tego typu nalogu to sprawa dluga i meczaca ;o)

Pozdrawiam i zycze powodzenia w odtruciu (bo tylko w ten sposob da sie
zatruc ponownie)
Michal

5. Data: 2001-01-26 10:13:39

Od: "Manta" <x...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
znalesc
> ciekawa, wolna dziewczyne w moim wieku???
[...]

W Sieci, np. A twoj wiek jest calkiem niezly - stabilizacja zawodowa,
finansowa - jeslies idealnym kandydatem dla 20-25 latek. Poczytaj
'Ewolucje pozadania' Bussa, tam wiecej info nt. zasad doboru plciowego
u naszych samic.

_ _
e'm

6. Data: 2001-01-29 10:16:04

Temat: Odp: dziewczyna
Od: "saq" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mistrz <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:94nd5e$5t4$...@n...tpi.pl...
> [...]
> obawiam sie ze jak to zrobi to sie uzaleznie od czegos innego zwazywszy na
> to ze spotykalismy sie jakby niepatrzec juz ze 2 lata

moja rada jest taka. jak jusz bedzie po wszystkim, dla bliskiej ci osoby
wydzielaj kawalek siebie, ale niech nie bedzie on calym toba, bo gdy ona
odejdzie to co wtedy zrobisz , jak zapelnisz ta wielka dziure po niej
( nim ) ?????
znajomi wlasne zainteresowania inny (swoj) swiat ... to jest to. a
dziewczyny ( faceci ) swoja droga.
pozdrawiam
saq

7. Data: 2001-01-29 10:16:40

Od: "mistrz" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam i zycze powodzenia w odtruciu (bo tylko w ten sposob da sie
> zatruc ponownie)
> Michal

co znaczy ta przenosnie :~(~

8. Data: 2001-01-29 10:16:52

Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@w...edu.pl> wrote in news:94r37b$bgk$1@news.tpi.pl...
[...]
> Teraz mam latek 30 i jakos cienko widze moja przyszlosc, bo gdzie tu
znalesc
> ciekawa, wolna dziewczyne w moim wieku???

heh, niedawno skończyłem 30. I od niedawna mam _właściwą_ dziewczynę.
Młodsza ode mnie kilka latek ... nie za dużo :) Czyli da się

B.

9. Data: 2001-01-29 15:31:10

Od: "Dota" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin Betlej <m...@w...edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:94r37b$bgk$...@n...tpi.pl...
> Teraz mam latek 30 i jakos cienko widze moja przyszlosc, bo gdzie tu
znalesc
> ciekawa, wolna dziewczyne w moim wieku???
To sie nie ograniczaj do swojego wieku. Ja tez mam 30 latek i pare mniej lub
bardziej udanych zwiazkow za soba. Naprawde 5 lat w te czy we w te nie robi
wiekszej roznicy. W kazdym wieku trafiaja sie osoby niedojrzale, przejrzale
i w normie.
Powodzenia
Dorota

10. Data: 2001-01-31 10:28:10

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

znalesc
> ciekawa, wolna dziewczyne w moim wieku???

Ciekawe...
Myślałam, że tylko kobiety mają taki problem ;-)

Monika

sytuacja spoleczna dziecka alkoholika
Papieros to tez narkotyk
DDA