Powitanko

1. Data: 2001-01-24 07:47:21

Temat: Powitanko
Od: "Wojtunio" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich dyskutantów. Trochę śmiesznawe te historyjki ( może
dlatego, że miałem trochę mało przyjemnych przygód z dragami ).
Niemniej fajnie, że znalazłem taką grupę.
Jeżeli ktoś miałby ochotę o czymś pogadać służę całą swoją wiedzą. ( chodzi
o wszelkiego rodzaju toksyny )

Pozdrawiam
Neowoujtunio

2. Data: 2001-01-24 10:28:59

Temat: Odp: Powitanko
Od: "Madusza" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pytanko (a nawet dwa): byłeś w ośrodku? czy po takim okresie abstynencji
chodzisz na jakieś terapie?
Magdalena - madusza
Użytkownik Wojtunio <x...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:94knbg$8h8$...@n...internetia.pl...

3. Data: 2001-01-24 12:25:50

Temat: Re: Powitanko
Od: "Wojtunio" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.
Tak, miałem to szczęście, że ośrodek w którym się znalazłem był moim
pierwszym i ostatnim zarazem. Nie był to monar- żadnych takich
średniowiecznych metod i może właśnie dlatego po siedmiu latach nie
tyle, że chodzę po ziemi, ja tu zapierdalam ( sorry za wyrażenie ).
Terapia. Już nie. Ja się narkotyków boję i nie mam zamiaru być odważny.
Pozdrawiam Wojtunio.

Madusza napisał(a) w wiadomości: <94manf$ksl$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

4. Data: 2001-01-24 15:44:54

Od: "Manta" <x...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Niemniej fajnie, że znalazłem taką grupę.
> Jeżeli ktoś miałby ochotę o czymś pogadać służę całą swoją wiedzą.

Wiesz cos moze o etiologii i mechanizmie psychoz poamfetaminowych?
Jesli tak, to podjezdzaj!

m.

5. Data: 2001-01-24 15:45:00

Od: "Piotrek /redline/" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> średniowiecznych metod i może właśnie dlatego po siedmiu latach nie
> tyle, że chodzę po ziemi, ja tu zapierdalam ( sorry za wyrażenie ).

Czesc

Jak tak, to napisz moze blizej jakiego typu to byl osrodek. Taka wiedza
pewnie wielu osobom sie przyda a poza tym czemu uwazasz monar za
"sredniowiecze". Akurat wiem cos na ten temat i sie nie zgadzam. No moze nie
calkiem sie zgadzam :-)

Pozdrawiam

Piotrek

fajki
czy?
Sterydy ???
Witam
Administrativia - Propozycja FAQ pl.soc.uzaleznienia