Sterydy ???

1. Data: 2001-01-23 14:14:15

Temat: Sterydy ???
Od: <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy od sterydów można się uzależnić ?

pozdrawiam,
a...@s...pl
http://www.atp.w.pl/

2. Data: 2001-01-23 15:42:48

Temat: Re: Sterydy ???
Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@g...pl wrote:

> Czy od sterydów można się uzależnić ?

Nie wiem. Ale psychiczny przymus brania na pewno może się
pojawić. Oczywiście piszę to tylko na podstawie moich prywatnych
wrażeń, ale zastanawiające jest, że znajomi pakerzy podobnie
to racjonalizują jak np. palacze marihuany. Mianowicie twierdzą
np. że owszem może i jest szkodliwe, ale oni akurat mają to pod
kontrolą i mogą przestać w każdej chwili (jednak nie przestają,
stosują "końskie" dawki itp.), wyszukują różne "naukowe"
argumenty za itd.
--
Dariusz Laskowski
mailto:d...@p...pl ...HTML niesie ze sobą praktyczne korzyści.

3. Data: 2001-01-24 07:47:29

Od: "Wojtunio" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sterydy to chemia a chemia to brzmi groźnie.
Są bardzo ciekawe w działaniu na układ nerwowy.
Radzę uważać.
a...@g...pl napisał(a) w wiadomości: <94k2nf$jjq$1@news.tpi.pl>...

4. Data: 2001-01-25 08:02:51

Od: Michal Koziara <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Laskowski <d...@p...pl> napisał(a):

> [...]
>kontrolą i mogą przestać w każdej chwili (jednak nie przestają,
>stosują "końskie" dawki itp.), wyszukują różne "naukowe"

Dokładnie. Mój znajomy musiał znaleźć się w szpitalu, żeby zrozumieć, że
jest uzależniony od "koksowania". Działała presja jego kolegów, jego
własna chęć wyrobienia sobie odpowiedniej "rzeźby" (mimo, że wg innych
dawno już przekroczył granicę, kiedy muskuły wyglądają nieźle) oraz
właśnie racjonalizacja - "no przecież to nie narkotyk, nie muszę brać,
poza tym wszystko to spalam na siłowni" (!).

Witam
Administrativia - Propozycja FAQ pl.soc.uzaleznienia
JAK SIE ZABIC?
Teonanacoatl
Ciekawe