czy?

1. Data: 2001-01-24 07:36:35

Temat: czy?
Od: "mysza" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy jeśli jesteś uzależniony od czegoś to
jest to prawdziwe życie?
tzn. czy twoje życie w tej sytuacji to nie jedynie smutna wegetacja?
czy można mieć swój świat tutaj w internecie?

2. Data: 2001-01-24 12:25:00

Temat: Re: czy?
Od: "Tutejszy" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy jeśli jesteś uzależniony od czegoś to
> jest to prawdziwe życie?

tak

> tzn. czy twoje życie w tej sytuacji to nie jedynie smutna wegetacja?

nie. przez pewien czas wesola. smutna potem. bo ci sie juz nie podoba. bo
sie zabaweczka znudzila. a od biegania bola nogi - tak od zazywania n. mamy
inne kosekwencje. to czy wegetujesz, czy nie, to tylko twoje odczucia i
punkt widzenia. dla mnie wegetacja byloby np. zycie w malej wsi na koncu
swiata. wylbym z rozpaczy - ze nic sie nie dzieje. a sa ludzie, ktorzy
uwialbiaja takie zycie. sa kloszardzi, ktorzy nie wiedza, ze mozna zyc
inaczej i nie chca zyc inaczej. jestem uzalezniony od dlubania patyczkiem w
uchu - dlubie codziennie, a moglbym non-stop. musze sie ograniczac i czasem
boli mnie ucho - to jedyny skutek. sa ludzie, ktorzy po kilkunastu godzinach
od "strzalu" trzesa sie i szukaja nastepnej dawki. ci powoli umieraja. nie
mozna tego porownywac. nie wrzucajmy wszystkiego do jednego wora.

> czy można mieć swój świat tutaj w internecie?

tak. wszedzie sie mozna "zainstalowac" i "nie widziec swiata" poza ta
rzecza. akurat internet jest sporym swiatem - znam mniejsze i mniej ciekawe.
tyle ze nie jestesmy przystosowani, >biologicznie< chociazby, do zadnego
sztucznego swiata. kazde przeniesienie sie do sztucznego swiata skutkuje
konsekwencjami tego nieprzystosowania - wielkie miasto i cywilizacja -
dziwne choroby, oslabienie systemu odpornosciowego. psychedeliki -
wyniszczenie zbyt obciazonego systemu nerwowego. siedzenie na krzesle -
hemoroidy i zlogi w naczyniach krwionosnych. o innych aspektach
przeniesienia sie do innego swiata nie mam sily pisac. nie rzucaj takich
tematow-morze, bo sie galaktyki mysli w glowie uwalniaja i zaraz uciekaja:)

m.

3. Data: 2001-01-24 13:42:51

Od: "Topolski" <t...@i...uni.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

zawsze Twoje zycie jest prawdziwe
kazda minuta jest nipowtarzalna
i realna wszystko czego sie dotkniesz poczujesz jest realne
bo to jest w Twoim umysle

wegetacja polega na stanie bez uczuc
jesz, spisz, korzystasz z WC - to jest wegetacja

zycie = czucie
czuje wiec jestem zyje
bol, radosc, strach , euforia wszystko co chcesz jest zyciem
przynajmniej ja tak podchodze do swiata

internet tez jest real moze nawet bardziej
bo istnieje tu tylko nasza psychika
i bez blokad
bo tak na prawde to jestem dla Ciebie kawalkiem tekstu

4. Data: 2001-01-24 15:14:19

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tutejszy wrote:

> jestem uzalezniony od dlubania patyczkiem w
> uchu - dlubie codziennie, a moglbym non-stop. musze sie ograniczac i czasem
> boli mnie ucho - to jedyny skutek.

;-) Fajny żart. Ale takie zjawisko istnieje. Tyle, że to nie
uzależnienie, ;-) a grzybica po prostu. Podobno bardzo, bardzo
rozpowszechniona, tyle, że zazwyczaj nie leczona. :-)
--
Dariusz Laskowski
mailto:d...@p...pl Istotą Usenetu jest to, że może na niego pisać

5. Data: 2001-01-25 08:05:01

Od: "Brauni" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

mysza <j...@p...onet.pl> pisze tak.....
> czy jeśli jesteś uzależniony od czegoś to
> jest to prawdziwe życie?
Moim zdaniem mozna sie uzaleznic od wszystkiego, od narkotykow, alkoholu, od
papierosow
co jest juz rozpowszechnione, ale nikt tu nie wspomnial o slynnej COCA-COLI,
ktora
uzaleznia, albo np patrzenie sie w lustro jest uzaleznienie (jesli oczywiscie
czesto bardzo to robimy)
Przbywanie z inna osoba moze byc tez swego rodzaju uzaleznieniem.

> tzn. czy twoje życie w tej sytuacji to nie jedynie smutna wegetacja?
Moje napewno nie, jestem uzalezniona tylko od jednej rzecz, a dokladniej
osoby.
I moje zycie dzieki temu uzaleznieniu jest cudowne i wspaniale.

> czy można mieć swój świat tutaj w internecie?
Ja bym nie mogla. I dziwie sie oraz podziwiam osoby ktore tak potrafia.
Jak mozna storzyc sobie zycie w internecie?
Na zdrowy rozsadek jest to po prostu nie mozliwe.

--
Pozdr.Brauni
b...@t...pl

6. Data: 2001-01-25 14:38:24

Od: "Tutejszy" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ;-) Fajny żart. Ale takie zjawisko istnieje. Tyle, że to nie
> uzależnienie, ;-) a grzybica po prostu. Podobno bardzo, bardzo
> rozpowszechniona, tyle, że zazwyczaj nie leczona. :-)

to nie zart, choc fakt, ze smieszne - kumple leja ze smiechu, jak siegam po
patyczek:). znam sie na nich. sa miekkie i twarde, porzadne i mniej, na
twardym i miekkim patyczku. jak u kogos w gosciach widze, to sobie "strzele"
jednego. a co, jak zyc, to zyc. ja caly czas mowie powaznie.

ale mnie to grzeje!!! nie lece z patyczkiem do monaru!!! nie gromie
wszystkich "ja przez to przeszedlem"!!! mam gdzies skutki grzebania!!!. i
juz. wniosek? niech ktos postawi granice co jest groznym uzaleznieniem, co
nie. no prosze, odwagi!

t.

7. Data: 2001-01-25 15:07:55

Od: "Dota" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tutejszy <c...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:94pbiu$6em$...@n...tpi.pl...

> ale mnie to grzeje!!! nie lece z patyczkiem do monaru!!! nie gromie
> wszystkich "ja przez to przeszedlem"!!! mam gdzies skutki grzebania!!!.

Tez to mam i jutro lece z patyczkiem do dermatologa. Fajna lista - bez niej
do konca zycia bylabym przekonana, ze to uzupelnienie do obgryzania
paznokci. Serio ;-). Powodzenia w dalszym celebrowaniu "nalogu". Mam
nadzieje, ze niedlugo przeczytasz "ja przez to przeszlam".
Dorota

8. Data: 2001-01-25 15:37:38

Od: l...@i...nom.pl (Leszek Karlik) szukaj wiadomości tego autora

On 25 Jan 2001 09:05:01 +0100, Brauni <b...@t...pl> disseminated foul
capitalist propaganda:

[...]
>Moim zdaniem mozna sie uzaleznic od wszystkiego, od narkotykow, alkoholu, od
>papierosow co jest juz rozpowszechnione,

Owszem. Tylko ze niektore substancje (takie swinstwa jak papierosy, hera,
C2H5OH itp.) uzalezniaja fizycznie, a to znacznie utrudnia rzucenie nalogu.

>albo np patrzenie sie w lustro jest uzaleznienie (jesli oczywiscie czesto
>bardzo to robimy)
Nie, to bedzie kompulsja, nie uzaleznienie.

[...]
>Ja bym nie mogla. I dziwie sie oraz podziwiam osoby ktore tak potrafia.
>Jak mozna storzyc sobie zycie w internecie?

Internet to ten swiat. Nie ma magicznego rozdzialu na 'internet' i 'real life'.

>Pozdr.Brauni
Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik; YASL(TM); SNAFU TANJ TANSTAAFL; KDSM FM; /^\ lk
Do you want to join the Ancient Illuminated Seers of Bavaria? / (*) \

Sterydy ???
Witam
Administrativia - Propozycja FAQ pl.soc.uzaleznienia
JAK SIE ZABIC?
Teonanacoatl