dzis podajemy...watrobki z sokiem malinowym i octem balsamicznym

1. Data: 2003-10-28 11:48:58

Temat: dzis podajemy...watrobki z sokiem malinowym i octem balsamicznym
Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakupy dokonane....na sklarowanym masle podsmaze najpierw cebule w
plasterkach, potem poleci watrobka kurza, na koniec plastry jablka i
majeranek.....po chwili wyladuje na tym porcja octu balsamicznego a na
koniec lyzka soku z malin!!!!

i starczy (6 minut i jemy)

agataw

1. Data: 2003-10-28 12:35:15

Temat: Re: dzis podajemy...boczek ze sliwkami
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <a...@g...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> plasterkach, potem poleci watrobka kurza, na koniec plastry jablka i
> majeranek.....po chwili wyladuje na tym porcja octu balsamicznego a na

Ja przepraszam, ze tak zupelnie nie w tomacie (bo w tomacie sa juz skumbrie,
hehe), ale to mi przypomnialo, ze mialam zrobic boczek zapiekany z suszonymi
sliwkami. Te maliny tak mi przypomnialy. :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-28 12:56:55

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <Kruszynka \ (Wrocław) <m...@t...pl>)> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bnlnsn$d53$...@n...news.tpi.pl..

> [...]
suszonymi
> sliwkami. Te maliny tak mi przypomnialy. :)

..strasznie sie cisze ze moglam pomoc....

agataw

1. Data: 2003-10-28 14:03:27

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 28 Oct 2003 12:48:58 +0100, "Agata" <a...@g...com.pl>
wrote:

> [...]
>plasterkach, potem poleci watrobka kurza, na koniec plastry jablka i
>majeranek.....po chwili wyladuje na tym porcja octu balsamicznego a na

a ja mam ocet malinowy. moze byc? :))

trys

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-10-28 14:04:08

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>hehe), ale to mi przypomnialo, ze mialam zrobic boczek zapiekany z suszonymi
>sliwkami. Te maliny tak mi przypomnialy. :)

wspaniale! chyba przebilas WSZYSTKO! :)))))))

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-10-28 14:39:24

Od: "Kruszynka \(Wroclaw\)" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:votspvgl5fg8lgvnqg3jj0hs6lrr28rlmp@4ax.com...
> a ja mam ocet malinowy. moze byc? :))

Ocet malinowy? Pierwszy raz slysze o takim :) A jaki ma zapach? Taki
zwyczajny, octowy czy tez "podjezdza" malinami? I do czego Ty go uzywasz?

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-10-28 14:46:50

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:v...@4...com..
.
> a ja mam ocet malinowy. moze byc? :))
>
> trys

...idealny....

agaatw

1. Data: 2003-10-28 15:10:07

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata wrote:

> ...idealny....

a dlaczego dodajesz ocet do watrobki, pytam powaznie, bo nigdy o tym nie
slyszalem, co on robi tej watrabce ???
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-10-28 15:26:37

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wiku <s...@r...pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:bnm0sf$j65$...@S...icm.edu.pl...
> a dlaczego dodajesz ocet do watrobki, pytam powaznie, bo nigdy o tym nie
> slyszalem, co on robi tej watrabce ???

...nic konkretnego...nadaje jej specyficznego smaka.ale musi to byc
stosunkowo porzadny ocet balsamiczny.....i ma zasyczec....i ma sie chwile
podredukowac.....watrobki musza sie najpierw mocno zrumienic.....i na duzym
ogniu go chlupnac....

kurcze dobra patelnie trzeba miec aby to rzeczywiscie wyszlo idealnie.....

agataw

1. Data: 2003-10-28 16:07:21

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata wrote:

> [...]
> podredukowac.....watrobki musza sie najpierw mocno zrumienic.....i na duzym

no to musze kiedys sprobowac (choc dotychczas praktykowalem podlewanie
watrobki czerwonym winem)

> kurcze dobra patelnie trzeba miec aby to rzeczywiscie wyszlo idealnie.....

dobra patelnia to w ogole podstawa, ale taka na szczescie posiadam :)
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU