Re: dziwna sprawa - nietypowa

Data: 2004-11-20 08:51:33
Temat: Re: dziwna sprawa - nietypowa
Od: Sławek SWP <s...@w...pl>

W: opshqi7nt8bme84d@busza,
Od: red <r...@r...com>
Było:

> Tzn jakie podtrzymywanie? Chyba, ze to nie bylo na serio.

Akurat to było na serio, przy chodzeniu to może nie tak istotne ale podczas
biegu a na pewno skoków "nie podparte" jądra potrafią boleć nawet kilka
godzin później.
Kiedyś doświadczyłem tego podczas treningu, akurat mieliśmy zeskok z
lądowaniem twardym (bez przewrotu, bez przysiadu przez 2 godziny).
Bolało mnie bardzo, poszedłem do lekarza, a on stwierdził, że byłoby
wszystko w porządku gdybym miał na sobie slipki. Przeszło następnego dnia.

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP użył QE-QuoteFix opisany tam: http://tiny.pl/1sl
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/