dziwna sprawa - nietypowa

1. Data: 2004-11-16 21:22:11

Temat: Re: dziwna sprawa - nietypowa
Od: Psychik <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Nov 2004 22:44:57 +0100, filip napisał(a):

> Swojego - a czyjego :-) Stara sie wkolko drapac po kroczu.

no to chiba NieTaGrupa
a moze nie "stara", ale "musi"
napisz na pl.sci.medycyna

--
Psychik

2. Data: 2004-11-16 21:37:55

Temat: dziwna sprawa - nietypowa
Od: "filip" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o opinie na nastepujacy temat.

Chodzi sobie moj szef po firmie i co chwile jego dlon wedruje w kierunku
krocza. Np. siedzac przy biurku, spacerujac co chwile lapie sie za
przyrodzenie. Czasami stara sie to mu robic przez kieszen. Glupia sprawa -
ale kurde - co to moze byc??? Facet - z lekka nadwaga okolo 50'tki. Bardzo
duzo korzysta z telefonu komorkowego. Praca bardzo stresujaca. Wieczorami w
wiekszych ilosciach popija piwko. Prosze o Wasze opinie na ten temat -
poniewaz czasami wrecz powstrzymuje sie zeby nie parsknac smiechem....

Michal

3. Data: 2004-11-16 21:43:29

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cnds7q$rrk$...@n...news.tpi.pl,
filip f...@w...pl:

> Prosze o opinie na nastepujacy temat.
>
> Chodzi sobie moj szef po firmie i co chwile jego dlon wedruje w
> kierunku krocza.

Czyjego? ;)

BP, NMSP

--
Robert

4. Data: 2004-11-16 21:44:57

Od: "filip" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Swojego - a czyjego :-) Stara sie wkolko drapac po kroczu.

F.

5. Data: 2004-11-16 22:08:29

Od: "safanduaal" <d...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Psychik" <p...@N...pl> napisał w wiadomości

> no to chiba NieTaGrupa
> a moze nie "stara", ale "musi"
> napisz na pl.sci.medycyna

a ta grupa jaka sie nazywa???

6. Data: 2004-11-17 20:50:51

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: cnds7q$rrk$...@n...news.tpi.pl,
Od: filip <f...@w...pl>
Było:
> Chodzi sobie moj szef po firmie i co chwile jego dlon wedruje w
> kierunku krocza. Np. siedzac przy biurku, spacerujac co chwile lapie
> sie za przyrodzenie.

Mój syn miał tak do ~4 roku życia. Teraz już tak nie robi.
Chociarz jak bardzo chce mu się sikać to jednak się łapie za krocze.
Może powinniście na jakimś zebraniu poruszyć ten temat i zwrócić uwagę
szefowi, że dekoncentruje pracowników, czym zmniejsza wydajność i
efektywność w swojej własnej firmie.
A może on uważa, że nikt nie zwraca na to uwagi.
A może on uważa, że wszystkie kobiety to widzą i on jest w ten sposób bardzo
sexy.
A może powinien się częściej kąpać
Albo przestać nosić stringi, bo zadaniem bielizny męskiej, dolnej, czyli
majtek, bokserek, slipek jest podtrzymywanie jąder i jak mu te stringi się
wrzynają to może go bardzo uwiera i on tak sobie ciągle poprawia.

<rotfl>
--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP użył QE-QuoteFix opisany tam: http://tiny.pl/1sl
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

7. Data: 2004-11-18 02:47:46

Od: "cacup" <c...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

komus cos sie tu chyba zdrowo pojebalo ;)

8. Data: 2004-11-19 23:22:25

Od: red <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Sławek SWP wrote:

> Albo przestać nosić stringi, bo zadaniem bielizny męskiej, dolnej, czyli
> majtek, bokserek, slipek jest podtrzymywanie jąder

Tzn jakie podtrzymywanie? Chyba, ze to nie bylo na serio.

--
_red ____ _ ____ ____ __ _

9. Data: 2004-11-20 08:51:33

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: opshqi7nt8bme84d@busza,
Od: red <r...@r...com>
Było:

> Tzn jakie podtrzymywanie? Chyba, ze to nie bylo na serio.

Akurat to było na serio, przy chodzeniu to może nie tak istotne ale podczas
biegu a na pewno skoków "nie podparte" jądra potrafią boleć nawet kilka
godzin później.
Kiedyś doświadczyłem tego podczas treningu, akurat mieliśmy zeskok z
lądowaniem twardym (bez przewrotu, bez przysiadu przez 2 godziny).
Bolało mnie bardzo, poszedłem do lekarza, a on stwierdził, że byłoby
wszystko w porządku gdybym miał na sobie slipki. Przeszło następnego dnia.

--------

10. Data: 2004-11-21 11:11:32

Od: red <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Sławek SWP wrote:

> Akurat to było na serio, przy chodzeniu to może nie tak istotne ale
> podczas biegu a na pewno skoków "nie podparte" jądra potrafią boleć
> nawet kilka godzin później.

Coz, szczerze mowiac nie przytrafilo mi sie nic takiego, a
wypadkow/upadkow juz mialem sporo. Pytanie zdalem dlatego, ze z tym
"podtrzymywanie" nalezy bardzo uwazac, poniewaz uciskanie przez bielizne
potrafi wyrzadzic duzo wiecej szkod.

--

Mały palec duży kłopot =((((((... Proszę o szybką pomoc
neurologia
Lambrie
rtg dłoni - co gdzie i jak?
strach przed ciemnoscia