Mały palec duży kłopot =((((((... Proszę o szybką pomoc

1. Data: 2004-11-16 21:07:55

Temat: Mały palec duży kłopot =((((((... Proszę o szybką pomoc
Od: "Olcialol2" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj o godzinie 14 uderzyłam nogą o biurko, w konsekwencji tego w środkowym
palcu ułamał mi się całkowicie paznokć(nie mam go już wcale), a mały palec
tylko strasznie bolał i opuchł :((. Palec mały coraz bardziej bolał. O godz.
17. zauważyłam zasinienie palca na kolor granatowo, a w niektórych miejscach
zielony. Jest godzina 22 palec boli strasznie oraz rwie, nie potrafię
wykonywać większych ruchów, oraz czuję mrowienie wszystkich palców tej stopy.
Moje samopoczucie też jest coraz gorsze. Proszę o pomoc.

2. Data: 2004-11-16 21:21:44

Temat: Re: Mały palec duży kłopot =((((((... Proszę o szybką pomoc
Od: "A" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olcialol2"

> Moje samopoczucie też jest coraz gorsze. Proszę o pomoc.

O rany... a płatów czołowych sobie przy okazji nie uszkodziłaś?!? Pisanie na
grupę dyskusyjną nic ci nie pomoże, udaj sie do lekarza, na dyżur
chirurgiczny, tam ci mogą pomóc!

A.

3. Data: 2004-11-16 21:29:54

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olcialol2" <o...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
stopy.
> Moje samopoczucie też jest coraz gorsze. Proszę o pomoc.

moj maz zrobil kiedys to samo i wygladalo i bolalo tak samo groznie i mocno.
ostry dyzur i rtg uspokoil, ze to bylo tylko mocne stluczenie, a nie
zlamanie. dostal tez elki przeciwbolowe.

neurologia
Lambrie
rtg dłoni - co gdzie i jak?
strach przed ciemnoscia