dziwna wysypka

1. Data: 2005-12-06 09:30:00

Temat: dziwna wysypka
Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

3 tyg temu pojawily mi sie na dekolcie 3 krostki (chyba potowki). Po
tygodniu zniknely. Kilka dni temu na nowo mi sie jedna pojawila, pozniej
druga, a dzisiaj sie budze i mam ich chyba 10. Narazie male ale one sie
pozniej robia takie wieksze, czerwone :(
Co to jest i jak z tym walczyc? Moze Nizoral w kremie cos na to pomoze? moze
solarium? ponoc na jakies syfki pomaga... sama nie wiem. Nigdy w zyciu nie
mialam krostek, tradziku a teraz nagle mi wysypuje caly dekold:(
Help...

Ania

1. Data: 2005-12-06 13:34:21

Temat: Re: dziwna wysypka
Od: Agnes <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Puchacz napisał(a):

> [...]
> druga, a dzisiaj sie budze i mam ich chyba 10. Narazie male ale one sie
> pozniej robia takie wieksze, czerwone :(

Idz do dermatologa - nie lekcewaz, ani nie lecz sie sama na wlasna reke.

dekold:(
^^^^^^^^
dekolt

Agnes
--
Lubisz ubrania ESPRIT? Zajrzyj na nasze aukcje:
http://tinylink.com/?xacqZcPh1b

1. Data: 2005-12-07 10:51:31

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a nie używasz czasem mydła DOVE?

pozdr.

1. Data: 2005-12-07 11:44:27

Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"x" <y...@o...pl> wrote in message
>a nie używasz czasem mydła DOVE?

Chwilowo nie. Ale to moim zdaniem jest najlepsze mydlo i nigdy mi nic po nim
nie wychodzilo...

Ania

Gdzie sztruksowe spódnice [WROC]
Lampa Bioptron