dziwne klucie w klatce piersiowej

1. Data: 2003-12-13 23:31:35

Temat: dziwne klucie w klatce piersiowej
Od: "Seki Hope Tristan" <s...@a...pop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzis zaczalem sie nad jedna moja przypadloscia zastanawiac. Caly czas
sadzilem, ze to moze byc cos zwyczajnego i tak pospolitego, ze nawet nie
warto na ten temat myslec. Otoz od lat paru (powiedzmy 5-6 lat) pare razy do
roku (naprawde niezbyt czesto.. choc kiedys bylo pare razy w miesiacu i
dokuczlao mi to bardzo) odczuwam dziwne klucie w klatce piersiowej prawie
calkiem jak tepe klucie serca tyle, ze z prawej strony klatki piersiowej.
Czasem wplyw na to ma nawet oddech. Bywaly takie chwile (przypadlosc ta trwa
gora godzine i samo mija) kiedy przy kazdym wdechu odczuwalem takie klucie i
oddychac musialem bardzo delikatnie. Co o takim kluciu sadzicie? Wiek czesto
ma znaczenie takze wypada podac... mam juz prawie 21 lat.

Seki | Hope | Tristan

2. Data: 2003-12-13 23:36:05

Temat: Re: dziwne klucie w klatce piersiowej
Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oddychac musialem bardzo delikatnie. Co o takim kluciu sadzicie? Wiek >

Ja tez to mam i lekarz powiedzial ze to nerwica. Zalecenie: mniej sie
denerwowac.

3. Data: 2003-12-14 00:49:00

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 14 Dec 2003, Seki Hope Tristan wrote:

> [...]
> oddychac musialem bardzo delikatnie. Co o takim kluciu sadzicie? Wiek czesto
> ma znaczenie takze wypada podac... mam juz prawie 21 lat.

prawdopodobienstwo ze sa to bole serca jest niewielkie ale jednak
jak zawsze powinienes zglosic sie do lekarza aby zbadal i wyjasnil
ich przyczyne zamiast zanudzac tym spolecznosc tej listy

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

4. Data: 2003-12-14 01:47:58

Od: "Seki Hope Tristan" <s...@a...pop.pl> szukaj wiadomości tego autora

> prawdopodobienstwo ze sa to bole serca jest niewielkie ale jednak
> jak zawsze powinienes zglosic sie do lekarza aby zbadal i wyjasnil
> ich przyczyne zamiast zanudzac tym spolecznosc tej listy

Po co jest ta grupa? Czy przypadkiem nie od tematow medycznych?

Seki | Hope | Tristan

5. Data: 2003-12-14 06:25:04

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Seki Hope Tristan napisał/a:
>Po co jest ta grupa? Czy przypadkiem nie od tematow medycznych?
Od zdalnego stawiania diagnoz i leczenia - przynajmniej dla ciebie.:-)
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik dejacheryzacji Usenetu.

6. Data: 2003-12-14 08:48:22

Od: "Izabela" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak nie chcesz słuchac dobrych rad, to o nie nie proś.
Izabela

7. Data: 2003-12-14 10:51:48

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 14 Dec 2003, Seki Hope Tristan wrote:

> Po co jest ta grupa? Czy przypadkiem nie od tematow medycznych?

ale zanudzanie ludzi trywialnymi pytaniami, ktorych i tak
sie wirtualnie nie wyjasni bo trzeba sie skonsultowac z lekarzem
jest bez sensu. Czasami sa faktycznie wazne pytania, na ktore
warto odpowiedziec. Aby otrzymac w ogole lub wartosciowa odpowiedz
trzeba umiec pytac i wiedziec o co sie pyta. Czy na grupe dotyczaca
komputerow pytalbys jak wlaczyc komputer do pradu?

P.

8. Data: 2003-12-14 11:10:25

Od: "Seki Hope Tristan" <s...@a...pop.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> warto odpowiedziec. Aby otrzymac w ogole lub wartosciowa odpowiedz
> trzeba umiec pytac i wiedziec o co sie pyta. Czy na grupe dotyczaca

W tym sek, ze gdy wie sie o co pyta to pytania sa juz zbedne. Jak widzisz
otrzymalem wartosciowa odpowiedz od Beaty.. a jednak mozna. Ja jesli nie
mialbym ochoty odpowiedziec na pytanie to w ogole bym nie zawracal sobie nim
glowy i nie tracil czasu na odpisywanie Pisanie, ze ktos czyms zanudza grupe
jest zbedne i niegrzeczne. Masz wyraznie napisany temat postu i mozesz sie
domyslic czego on dotyczy a jesli Cie nie interesuje udzielenie pomocy to
watek mozesz ominac szerokim lukiem. Po co czytac kazdy post na grupie?
Selekcje trzeba sobie robic.

> komputerow pytalbys jak wlaczyc komputer do pradu?

Jesli bylyby z tym problemy to owszem.

Seki | Hope | Tristan

9. Data: 2003-12-14 11:37:42

Od: "Seki Hope Tristan" <s...@a...pop.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ze to moze byc nerwica? Tak moze byc ale to tez moze byc rownie dobrze
> odma oplucnowa a wtedy to juz nie takie proste... Nie leczymy i nie
> diagnozujemy przez Internet. Problem zglos lekarzowi rodzinnemu bo
> jest tak wiele przyczyn klujacych bolow w klatce piersiowej ze

No i wlasnie o taka odpowiedz chodzilo. Dzieki. Przy okazji zglosze to
lekarzowi.

Seki | Hope | Tristan

10. Data: 2003-12-14 11:39:51

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

diagnozujemy przez Internet. Problem zglos lekarzowi rodzinnemu bo
jest tak wiele przyczyn klujacych bolow w klatce piersiowej ze
rostrzasanie tego w Internecie jest po prostu bez sensu

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz