Re: dziwne pytanie

Data: 2002-10-22 19:47:03
Temat: Re: dziwne pytanie
Od: "Adam" <a...@i...pl>

> Bo występuje ugięcie fal jak w pryzmacie a najbardziej uginają się
> czarwone - dlatego są ostatnie które widać. Przy okazji (rozproszenie)
> słońce jest większe a na dodatek znika za horyzontem wcześniej niż my
> to widzimy. Żeby było jeszcze śmieszniej to promień biegnie od słońca
> (jego powierzchni) dpo ziemi ok.8min.

Nie chodziło mi o odpowiedź na pytanie bo ją znam.
Problem jest w tym, że nie wiem po co zdała mi to pytanie bo tematem
naszej rozmowy nie był zachód słońca.
Znienacka zaczęła a po odpowiedzi nic więcej nie chciała mówić.
Dlatego zadałem pytanie o co jej mogło chodzić.
No i dlaczego jej odpowiedź mogła być niezręczna dla nas obojga?

> No właśnie! Każda odpowiedź rodzi nowe pytania.

Niewątpliwie :)

> No właśnie świadomość ograniczoności? Nieskończoności?

Coś chyba ukrywa bo nie chce dalej mówić.

> No to miałeś mało kontaktów z Kobietami!!!

Czy ja wiem? Zależy kto jest odnośnikiem? :))

> Normalne!!!

Może i normalne ale dlaczego poruszyła ten temat i nie chciała go
kontynuować?

?

Pozdrawiam
Adam