[dziwne] spanie po spożyciu alkoholu

1. Data: 2007-04-15 15:13:04

Temat: [dziwne] spanie po spożyciu alkoholu
Od: "mike" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Może ktos miał coś podobnego i służyłby radą.. Sprawa wyglada tak:
od pewnego czasu po spożciu wiekszej ilosci alhokolu (piwa , wodki) zapadam
w sen/ utrata przytomności , nie mozna mnie dobudzić przez ok godzine.
Pożniej sie budze i moge dalej funkcjonowac. Dodam ze dawka która to
powoduje nie jest jakas specjalnie duża (normalnie jestem po tym srednio
pijany) - wczesniej nic mi sie takiego nie zdazało. Mam 23 lata, jestem
całkowicie zdrowy, poza tą przypadłościa.
Jakby ktos mial pomysł skąd sie to bierze i jakie leki wziąć to byłbym
wdzięczny:)

pozdrawiam

mike

2. Data: 2007-04-15 15:25:26

Temat: Re: [dziwne] spanie po spożyciu alkoholu
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mike" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> całkowicie zdrowy, poza tą przypadłościa.
> Jakby ktos mial pomysł skąd sie to bierze i jakie leki wziąć to byłbym

Nie jesteś całkowicie zdrowy... Jeżeli 23-latek upija się, traci przytomność
i szuka na to lekarstwa, to rada jest jedna.... albo się otrząśnij albo
potrzebny psychiatra.
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-04-15 15:26:52

Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

Spinacz biurowy, mike <m...@g...skasuj-to.pl>!

> od pewnego czasu po spożciu wiekszej ilosci alhokolu (piwa , wodki) zapadam
> w sen/ utrata przytomności , nie mozna mnie dobudzić przez ok godzine.

Wiesz, jak ja jestem niewyspany i się trochę napiję, to też idę spać.
Normalne raczej.

--
Adam Wysocki * Warszawa * http://www.chmurka.net/ * GSM: 514 710 213
FidoNet: 2:480/138, SWL: SP5-250730, QTH: KO02MF, CB: 19 Śródmieście

4. Data: 2007-04-15 15:40:42

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15.04.2007 mike <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał/a:
> [...]
> całkowicie zdrowy, poza tą przypadłościa.
> Jakby ktos mial pomysł skąd sie to bierze i jakie leki wziąć to byłbym

Najlepiej byloby pobrac Ci wtedy krew do badania i zobaczyc, czy nie masz
skokowego wzrostu stezenia alkoholu w organizmie. Prawdopodobnie po prostu
sie upijasz do utraty przytomnosci.
--
Samotnik
http://www.zagle.org.pl/

5. Data: 2007-04-15 17:40:35

Od: "karol" <...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> całkowicie zdrowy, poza tą przypadłościa.
> Jakby ktos mial pomysł skąd sie to bierze i jakie leki wziąć to byłbym

Kiedyś znałem dziewczyne ktora po alkoholu miała takie numery i w trakcie
seksu traciła przytomność.
Zdrowy to na pewno nie jesteś. Może coś z krążeniem?

6. Data: 2007-04-16 09:22:58

Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz, jak ja jestem niewyspany i się trochę napiję, to też idę spać.
> Normalne raczej.

ja mam znajomego, ktory "wali sobie browara" na tzw. "dobry sen";

7. Data: 2007-04-16 09:33:14

Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zapadam
> w sen/ utrata przytomności , nie mozna mnie dobudzić przez ok godzine.

przy masie ok. 80 kg nie wypijam wiecej niz 3-4 piw;
oczywiscie jest to rozciagniete w czasie - ok 4 h;
gdybym wypil 4 piwa w ciagu 20 minut, to pewnie tez bym zasnal,
ale nie probowalem tego i jakos to mnie nie pociaga :)

ps.
w krajach basenu morza srodziemnego pija sie duzo "wina",
ale to "wino", to nie jest czyste wino, tylko wino + woda,
czesto z przewaga wody nad winem;

grecy uwazali za barbarzyncow ludzi,
ktorzy pili czyste (nierozwodnione) wino;

moze Ty jestes takim "barbarzynca" naszych czasow ?
:)

8. Data: 2007-04-16 13:08:57

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w krajach basenu morza srodziemnego pija sie duzo "wina",
> ale to "wino", to nie jest czyste wino, tylko wino + woda,
> czesto z przewaga wody nad winem;
Czy znasz to z autopsji? IMHO nie do końca tak jest, chociaż Grecy niżej
cytowani dalej wino rozwadniają. Ale może po prostu się nie spotkałem, albo
na tuziemców nie bardzo zwracałem uwagi.

> grecy uwazali za barbarzyncow ludzi,
> ktorzy pili czyste (nierozwodnione) wino;
Wino antyczne i wino współczesne to nie do końca to sami. Bardzo ciekawe w:
Maguelonne Toussaint-Samat. Historia naturalna i moralna jedzenia; chociaż
w dziedzinach mniej frankocentrycznych mam wrażenie wątpliwej wartości tej
książki...

Do autora wątku: na Twoim miejscu raczej bym sobie dał _w ogóle_ spokój z
piciem alkoholu. Nie jestem neurologiem ani psychiatrą, ale jeśli
faktycznie ilość alkoholu jest niewielka (co jest niewielkie to rzecz
względna, niektóry z PT rodaków są przekonani że litr wódeczki to taka
odrobinka co nie ma prawa zaszkodzić) pachnie to patologicznym upojeniem,
które może nieprzyjemnie się zakończyć.

--
Krzysiek, EBP
W Internecie można znaleźć wszystko, z wyjątkiem tego czego się naprawdę

9. Data: 2007-04-17 00:34:13

Od: gofi <g...@n...al> szukaj wiadomości tego autora

mike napisał(a):
> [...]
> całkowicie zdrowy, poza tą przypadłościa.
> Jakby ktos mial pomysł skąd sie to bierze i jakie leki wziąć to byłbym

Powoli pada ci wątroba, może nie wielka ilość ale za duża częstotliwość,
na szczęście możliwe są przeszczepy, możesz spokojnie tankować a możliwe
że cię wyleczą w przyszłości :)!

10. Data: 2007-04-17 06:28:22

Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy znasz to z autopsji? IMHO nie do końca tak jest, chociaż Grecy niżej

nieco-tak:
we wloszech czesto wieczorami saczylem ichnie wina
z kartonikow i albo one byly jakies rozwodnione,
albo to ten klimat :)

Proszę o interpretacje wyniku
[Dermatolog] Paskudne zmiany skorne na dloniach
Dziwne zachowanie organizmu
zatoka włosowa
plamki