Dziwne zachowanie organizmu

1. Data: 2007-04-15 08:00:43

Temat: Dziwne zachowanie organizmu
Od: "karol" <...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Od dłuższego czasu mam problemy ze snem, wybudzam się w momencie
zasypiania. Poza tym mam zawroty głowy, kołatanie serca, czuję się
osłabiony, ospały, zmęczony a mimo to nie mogę spać, czesto czuję się jak po
alkoholu, czasami jestem roztrzęsiony (np. jak się budzę w środku nocy), nie
mogę się na niczym skupić (bo się zastanawiam co się ze mną dzieje). Czego
się mogę spodziewać podczas wizyty u lekarza?

Karol
25 lat

2. Data: 2007-04-15 16:01:24

Temat: Re: Dziwne zachowanie organizmu
Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "karol"

> [...]
> nocy), nie mogę się na niczym skupić (bo się zastanawiam co się ze mną
> dzieje). Czego się mogę spodziewać podczas wizyty u lekarza?

Witaj
Na pewno skierowania na podstawowe badania krwi.
Potem badania tarczycy.
Jak wszystko w normie stawiam, ze to objawy depresyjne z zaburzeniami
lękowymi.
Niestety coraz wiele ludzi zaczyna cierpieć na ta przypadłość.
Pozdrawiam serdecznie
Cancer

3. Data: 2007-04-15 16:37:20

Od: "karol" <...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lękowymi.
> Niestety coraz wiele ludzi zaczyna cierpieć na ta przypadłość.

A czy to możliwe że coś jest nie tak z sercem? Podczas tego budzenia się w
nocy kiedyś to wyglądało tak, ze po prostu się budziłem po pół godziny snu
tak jakbym był już wyspany (po prostu podnosilo mi sie chyba cisnienie),
pelny energii i "mógłbym góry przenosić" po takiej krótkiej drzemce.

Zauwazyłem tez ze mam coś w rodzaju zgrubienia w miejscu gdzie kończy się
mostek (przy ucisku boli kilka mm pod skórą).

Czy nadczynność albo niedoczynność tarczycy może podnosić cisnienie?

4. Data: 2007-04-15 18:14:04

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "karol"

> [...]
> mostek (przy ucisku boli kilka mm pod skórą).
>
> Czy nadczynność albo niedoczynność tarczycy może podnosić cisnienie?

Twoje wszystkie pytania i niepewnosci najlepiej rozwieje lekarz.
Na poczatek proponuje lekarza pierwszego kontaktu.
Oczywiscie, ze to moga byc jakies problemy z sercem, ale tez wcale
niekoniecznie.
Jednym z wielu objawów zaburzeń lekowych i depresji jest hipochondria.
Bardzo często te objawy dotyczą serca.
Jeżeli chodzi o to zgrubienie to każdy je ma-))), jak uciskam tez czuje
lekki ból-))).
Serce przecież jest głęboko, a nie pod skora-))).
Co do ciśnienia to najpierw musisz je zmierzyć, a potem dopiero ewentualnie
zacząć sie przejmować.
Często w zaburzeniach lekowych występuje tachykardia, i stad chory myśli, ze
to poważny problem z sercem.
Myślę, ze powinieneś jak najszybciej udać sie do lekarza i rzetelnie
przedstawić swoje problemy.

Pozdrawiam i zdrowia życzę
Cancer

5. Data: 2007-04-16 09:16:09

Od: "karol" <...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twoje wszystkie pytania i niepewnosci najlepiej rozwieje lekarz.

Wiem :)

> Na poczatek proponuje lekarza pierwszego kontaktu.

Też wiem, bo żaden inny mnie bez skierowania nie przyjmie (chyba że
prywatnie)

> Oczywiscie, ze to moga byc jakies problemy z sercem, ale tez wcale
> niekoniecznie.
> Jednym z wielu objawów zaburzeń lekowych i depresji jest hipochondria.

Szczerze mówiąc wolał bym coś z sercem niż z głową.

> Bardzo często te objawy dotyczą serca.
> Jeżeli chodzi o to zgrubienie to każdy je ma-))), jak uciskam tez czuje
> lekki ból-))).
> Serce przecież jest głęboko, a nie pod skora-))).

:)

> Co do ciśnienia to najpierw musisz je zmierzyć, a potem dopiero
> ewentualnie zacząć sie przejmować.
> Często w zaburzeniach lekowych występuje tachykardia, i stad chory myśli,
> ze to poważny problem z sercem.

O tachykardii juz czytalem

> Myślę, ze powinieneś jak najszybciej udać sie do lekarza i rzetelnie
> przedstawić swoje problemy.

Dzięki wielkie i pozdrawiam

zatoka włosowa
plamki