Re: Dziwne zachowanie organizmu

From: "Cancer" <o...@m...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Dziwne zachowanie organizmu
Date: Sun, 15 Apr 2007 19:14:04 +0100

Użytkownik "karol"

> A czy to możliwe że coś jest nie tak z sercem? Podczas tego budzenia się w
> nocy kiedyś to wyglądało tak, ze po prostu się budziłem po pół godziny snu
> tak jakbym był już wyspany (po prostu podnosilo mi sie chyba cisnienie),
> pelny energii i "mógłbym góry przenosić" po takiej krótkiej drzemce.
>
> Zauwazyłem tez ze mam coś w rodzaju zgrubienia w miejscu gdzie kończy się
> mostek (przy ucisku boli kilka mm pod skórą).
>
> Czy nadczynność albo niedoczynność tarczycy może podnosić cisnienie?

Witaj
Twoje wszystkie pytania i niepewnosci najlepiej rozwieje lekarz.
Na poczatek proponuje lekarza pierwszego kontaktu.
Oczywiscie, ze to moga byc jakies problemy z sercem, ale tez wcale
niekoniecznie.
Jednym z wielu objawów zaburzeń lekowych i depresji jest hipochondria.
Bardzo często te objawy dotyczą serca.
Jeżeli chodzi o to zgrubienie to każdy je ma-))), jak uciskam tez czuje
lekki ból-))).
Serce przecież jest głęboko, a nie pod skora-))).
Co do ciśnienia to najpierw musisz je zmierzyć, a potem dopiero ewentualnie
zacząć sie przejmować.
Często w zaburzeniach lekowych występuje tachykardia, i stad chory myśli, ze
to poważny problem z sercem.
Myślę, ze powinieneś jak najszybciej udać sie do lekarza i rzetelnie
przedstawić swoje problemy.

Pozdrawiam i zdrowia życzę
Cancer