Pytanie dotyczące pewnej przypadłości

1. Data: 2007-04-14 18:10:04

Temat: Pytanie dotyczące pewnej przypadłości
Od: "m...@g...com" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Cierpię na taką oto przypadłość: Gdy po wysiłku fizycznym, np: po
robieniu pompek czy brzuszków, np.: na lekcji w-f, czy też w domu, lub
gdy rano błyskawicznie wstaję z łóżka, aby wyłączyć budzik, przez
chwilę nie widzę i tracę równowagę. Wygląda to tak: wstaję z łóżka,
podchodze do biurka, chwytam za telefon(budzik) i... po omacku wciskam
różne przyciski, aż trafię na ten, który wyłączy melodie, drugą ręką
trzymam się biurka. Nie widzę nic, prócz ciemności, nie mogę utrzymać
równowagi, parę razy się nawet przewróciłem. Trwa to może 10 sek,
potem czuję dziwne otępienie. Przez cały ten czas mogę myśleć
normalnie, ale słyszę lekki szum. Oto pytanie: czy wszyscy tak mają,
czy to wina tego, że serce "nie zdążyło" przepompować jeszcze
potrzebnej ilość krwi do mózgu? Po prostu martwię się o kolejne guzy
na obolałej głowie.
Pozdrawiam
Marcin

2. Data: 2007-04-17 10:30:18

Temat: Re: Pytanie dotyczące pewnej przypadłości
Od: Damian Barczyk <d...@p...pl.usun.to> szukaj wiadomości tego autora

Hej

pisałeś ze jesteś w szkole wiec zakładam, że jesteś nastolatkiem. Jeżeli
tak to w uproszczeniu masz racje organizm rozwija sie bardzo szybko i
czasem serce nie nadarza urosnąć, jest wiec za słabe aby przetoczyć krew
do najdalszych miejsc (dłonie, stopy czy głowa). Po pewnym czasie
wszystko sie wyrównuje i objawy ustępują. Mogą sie tez zdarzyć omdlenia
jak jest duszno lub gorąco. Musisz tez uważać na rzeczy obniżające
ciśnienie bo może to nasilać objawy. W przeciągu kilku miesięcy powinno
przejść, jeżeli jednak jesteś na początku silnego wzrostu to może ten
stan powracać.
człowiek ogoleni rozwija się na zasadzie (podaje w dużym uproszczeniu) :
- rośnie układ kostno- mięśniowy
- organy wewnętrzne doganiają
- rośnie układ kostno- mięśniowy
- organy wewnętrzne doganiają
- itd
Jeżeli jednak objawy sa częste i silne, porozmawiaj z lekarzem domowym.

Pozdrawiam
Ania
(ps. pisze z konta męża :P, wiec dlatego jego adres)

Ślady po odparzeniach
Alergia po antybiotyku
Nadciśnienie - depresja?
Kardiolog - Kraków