Alergia po antybiotyku

1. Data: 2007-04-14 13:10:11

Temat: Alergia po antybiotyku
Od: "alter" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.Zaczęło sie od zapalenia kaletek łokciowych.Zrobił mi sie guz na
łokciu,pojechałem na dyżur,tam zrobiono mi punkcje ,lekarz wyciągnął ok.10ml
płynu.Dostałem Dalacin C 0.3 3 razy dziennie i Reparil drażetki 3 razy
dziennie.Poza tym ręka w szyne gipsową.Po tygodniu zaczęło sie straszne
swędzenie reki w okolicach chorego łokcia.Zdjąłem gips i zobaczyłem
zaczerwienienie i wysypke na reku.Na drugi dzien cale piersi i plecy mialem
w wysypce podobnej do odry.Lekarz nie oglądając za bardzo tego kazał
odstawic leki i brac wapno.Niepokoi mnie to ze ognisko alergii znajduje sie
wedlug mnie w ciągle opuchniętym łokciu.Tzn.wokół łokcia jest najbardziej
jednolity rumień i jakby promieniował na całe ciało.Jeżeli to po lekach to
kiedy mi przejdzie od odstawienia leków.Biorę wapno 3 razy dziennie i
Allertec 1 raz dziennie.Czy możliwe żeby alergia miąła podłoże od
ew.zakażenia stawu łokciowego ? Podwyższonej temperatury nie mam

--
Pozdrawiam Piotrek

2. Data: 2007-04-14 13:26:06

Temat: Re: Alergia po antybiotyku
Od: "Tomek" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alter" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dziennie i Allertec 1 raz dziennie.Czy możliwe żeby alergia miąła podłoże
> od ew.zakażenia stawu łokciowego ? Podwyższonej temperatury nie mam

Mialem podobnie. Gdy bralem antybiotyki. Masakra. Rumien itp. Nie do
zniesienia. Obecnie w okresie pylenia cierpie na wysypke na kciukach i
lokciach. Wredna sprawa ale lepsze to niz ciagle kichanie i swedzenie oczu.

3. Data: 2007-04-14 13:33:51

Od: "alter" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mialem podobnie. Gdy bralem antybiotyki. Masakra. Rumien itp. Nie do
> zniesienia.

To ile po odstawieniu antybiotyku trzeba czekac zeby przeszła alergia ?

4. Data: 2007-04-14 17:03:04

Od: "Tomek" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ile po odstawieniu antybiotyku trzeba czekac zeby przeszła alergia ?

u mnie max 2 dni

5. Data: 2007-04-24 21:43:54

Od: "steppenwolff" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> u mnie max 2 dni
też miałam pokrzywkę poantybiotykową - niesamowite, znikające i pojawiające się
w ciągu doby rumienie i wykwity na skórze :-( lekarz najpierw zostawił mnie bez
niczego (wylądowałam w nocy na pogotowiu) - potem zaczął kurację
przeciwgrzybiczną (objawy grzybicy nie znikają ze skóry w ciągu godziny bez
śladu;) - a ja takie tylko miałam). Tyle że z samym wapnem i allerteciem nie
dałabym rady wytrzymać - miałam telfast 180 (który wystarczał prawie na całą
dobę - rumienie wracały po 21-22 godz. od zażycia dawki), a zniknęło po 1,5
tyg. od odstawienia uczulającego leku. Od tamtej pory mam od czasu do czasu
pokrzywkowe bąble - doraźnie biorę alleric.

moja rada: wybierz się do DOBREGO dermatologa.

pozdrawiam
Anka

Nadciśnienie - depresja?
Kardiolog - Kraków