Lista poslow, ktorzy nie poparli zycia

1. Data: 2007-04-14 01:44:10

Temat: Lista poslow, ktorzy nie poparli zycia
Od: "True90" <T...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

. Wisniewska Jadwiga - ws
. Witek Elzbieta - ws
. Wójcik Michal - ws
. Zalewski Pawel - ws
. ZAWISZA Artur - ng
. Zbonikowski Lukasz - ng
. Zielinski Jaroslaw - ws
. ZIOBRO Zbigniew - ws

Lista 94 poslów PIS. Od poczatku przeszkadzali, szydzili z pomyslu
konstytucyjnej ochrony, mnozyli watpliwosci, straszyli "wojna aborcyjna",
bronili rzekomego "kompromisu", szantazowali, zarzucali obroncom zycia
"cynizm", paralizowali prace komisji, produkowali fikcyjne, konkurencyjne
poprawki dla wywolania zametu, pisali listy z apelami przeciw zmianom itp. A
gdy juz przyszlo do ostatecznego rozstrzygniecia, to moglismy liczyc jedynie
na garstke poslów z PIS, za to prawie na wszystkich z PSL, Samoobrony,
kilkunastu niezaleznych i ponad 20 poslów z Platformy. Jak zapowiadalem,
nazwiska te postaram sie - na ile moge - upowszechnic w swiadomosci
spolecznej (patrz: www.prawy.pl).

2. Data: 2007-04-14 02:09:09

Temat: Re: Lista poslow, ktorzy nie poparli zycia
Od: "Angie" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "True90" <T...@e...net> napisał w wiadomości
.net...

<ciach wypociny by Wierzejski>

Sio na alt.pl.radiomaryja :)

Angie

3. Data: 2007-04-14 06:11:41

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "True90" <T...@e...net> napisał w wiadomości

[Wielkie CIACH]

NTG

4. Data: 2007-04-15 11:48:48

Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I bardzo dobrze że nie poparli.

Niech każdy zajmie się swoim sumieniem.

Pierdolili pół roku wsządzie o ochornie życia bo im brakło pomysłów na inne
pierd...

Czyli pół roku ich roboty było bez sensu. Ale może to i lepiej bo nic nie
zpesuli.

--
PawełJ

5. Data: 2007-04-15 16:08:31

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "True90"
Jak zapowiadalem,
> nazwiska te postaram sie - na ile moge - upowszechnic w swiadomosci
> spolecznej

Żałosny z Ciebie Moher True90.
Bez względu gdzie będziesz ta listę rozpowszechniał mądrzy ludzie Beda sie z
Ciebie śmiali miernoto.

Cancer

6. Data: 2007-04-16 08:42:04

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy widzę tych miłych zwolenników ochrony życia, mądrych przeciwników
ochrony życia, oraz rozsądnych wstrzymujących się, słowem które przychodzi
na myśl jest sterylizacja.
--
Krzysiek, EBP
Polska scena polityczna dzieli się na socjalistów pobożnych i socjalistów

7. Data: 2007-04-16 10:40:00

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości

> Kiedy widzę tych miłych zwolenników ochrony życia, mądrych przeciwników
> ochrony życia, oraz rozsądnych wstrzymujących się, słowem które przychodzi
> na myśl jest sterylizacja.

Do ktorej, w takim razie, grupy sie kwalifikujesz?

Iwona
//Kazda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widza tylko jedna.//
- Schutzbach
www.kociszce.ao.pl

8. Data: 2007-04-16 13:14:13

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s napisał:

> Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
> w wiadomości

> Do ktorej, w takim razie, grupy sie kwalifikujesz?
Zgadnij. Ja nie odpowiem, bo chyba wsiadam do transporterka i spieszę do
weta w określonym celu ;-). I tak dobrze że zmieniłem, w oryginale była
eksterminacja...

> www.kociszce.ao.pl

Cudownie rudości! To Twoje?

--
Krzysiek, EBP
Socjalizm to pokój. Kapitalizm to cztery pokoje z kuchnią.

9. Data: 2007-04-16 17:05:21

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Zgadnij. Ja nie odpowiem, bo chyba wsiadam do transporterka i spieszę do
> weta w określonym celu ;-). I tak dobrze że zmieniłem, w oryginale była

Wiesz, nie bede zgadywac, ani nie chcialabym siebie przypisywac publicznie
do ktorejs z tych grup, oby nie zostac zlinczowana :D

> Cudownie rudości! To Twoje?

Ano moje :) Nie mialam czasu na uzupelnianie nowych zdjec, ale moze kiedys
cos wrzuce.

Iwona
//Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac.//
Cyceron
www.kociszce.ao.pl

wazne - podaj dalej
dziwny kolor krwi podczas okresu