dziwny kolor krwi podczas okresu

1. Data: 2007-04-14 00:12:08

Temat: dziwny kolor krwi podczas okresu
Od: r...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Czesc:)

Od kilku dobrych lat, kolor mojej krwi podczas okresu jest po prostu
czarny, nie jest to tez plyn, tylko coś gęstrzego, cieżko to opisac.
Bylam z tym u lekarza kilka lat temu, taka moja uroda, wszystko jest
ok - powiedzial, badania zrobione *cytologia, palpacyjne, morfologia*
- wyniki są w pozadku. Teraz bylam u lekarza ogolnego, przy okazji
badan okresowych, pytania o okres itp, wiec mowie, wszystko ok, poza
tym, ze nie krwawie normalnie, tylko cos dziwnego sie ze mnie
wydobywa, a on podniosl larum, ze jak mozna to ignorowac, to moze byc
wszystko: zaburzenia krzepniecia, rak, moge byc bezpodna.
Przestraszylam sie, jestem zapisana do (innego) ginekologa na maj.
Zanim tam pojde chcialam sie zorientowac, co to wogole moze byc, wiem
ze sprawdzic trzeba, ale na ile to jest faktycznie grozne, co to moze
byc?

Dziekuje

Agata

2. Data: 2007-04-14 19:36:44

Temat: Re: dziwny kolor krwi podczas okresu
Od: " dfg" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zmień dietę: zdecydowanie ogranicz ilość węglowodanów, nie tylko cukru, ale
także chleba itp.
Przejdzie po kilku miesiącach.

Nadwaga - czy to pomoże????
symphar