[Dermatolog] Paskudne zmiany skorne na dloniach

1. Data: 2007-04-15 11:12:49

Temat: [Dermatolog] Paskudne zmiany skorne na dloniach
Od: "Marta" <m...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chcialabym sie Was poradzic w sprawie problemow mojego meza.
Ma na dloniach paskudnie wysuszona i popekana skore, bardzo latwo tez w tych
miejscach o zranienie, skora jest tam bardzo wrazliwa i cienka.
On, jak to chlop nie chce isc do lekarza, w koncu go zaciagne, niema obawy, ale
moze jestescie mi w stanie pomoc w rozpoznaniu co to jest.
Prawdopodobnie to jakies uczulenie, jest chemikiem i czesto ma stycznosc z
roznymi paskudztwami.

http://fotoo.pl/hosting-zdjec/links/reka1
http://fotoo.pl/hosting-zdjec/links/reka2
http://fotoo.pl/hosting-zdjec/links/reka3
http://fotoo.pl/hosting-zdjec/links/reka4

pozdrawiam i licze na pomoc, Marta

2. Data: 2007-04-15 12:30:11

Od: "karol" <...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@p...onet.eu> napisał w wiadomości
> [...]
> tych
> miejscach o zranienie, skora jest tam bardzo wrazliwa i cienka.

Mi to wygląda jak poparzenie nadtlenkiem wodoru (takim jak w wodzie
utlenionej), ale to powinno szybko zniknąć. Długo już to ma?

3. Data: 2007-04-15 20:29:40

Od: "Marta" <m...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

> Mi to wygląda jak poparzenie nadtlenkiem wodoru (takim jak w wodzie
> utlenionej), ale to powinno szybko zniknąć. Długo już to ma?

No wlasnie dlugo, to nie jest poparzenie.
Ma to w wiekszym lub mniejszym stopniu ok. 2 lata.

4. Data: 2007-04-16 13:16:38

Od: "rychu" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

fuuuuu bleee grzybibca jak sie patrzy

5. Data: 2007-04-17 20:55:11

Od: "Akna" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moze jestescie mi w stanie pomoc w rozpoznaniu co to jest.
> Prawdopodobnie to jakies uczulenie, jest chemikiem i czesto ma stycznosc z

Bez dermatologa się nie obędzie. Ja bym obstawiała atopowe zapalenie skóry.
Niestety takie są uroki chemikaliów :(
Maść ze sterydami pozwoli załagodzić nieco objawy. Dziwię się, że tyle
wytrzymuje.

Pozdrawiam,
Akna

Dziwne zachowanie organizmu