[dziwne] spanie po spożyciu alkoholu

11. Data: 2007-04-17 07:16:14

Temat: Re: [dziwne] spanie po spożyciu alkoholu
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17.04.2007 Q <n...@s...pl> napisał/a:

> nieco-tak:
> we wloszech czesto wieczorami saczylem ichnie wina
> z kartonikow i albo one byly jakies rozwodnione,
> albo to ten klimat :)

Wiesz, te wina są poniżej 1EUR za litr, nie oczekuj wiele :)))

Ale na południu faktycznie pije się wino z wodą. W Chorwacji również. Po
prostu oni to traktują jako nawadnianie się, nie tylko jako alkohol.
--
Samotnik
http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

12. Data: 2007-04-17 07:25:48

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Q napisał:
> we wloszech czesto wieczorami saczylem ichnie wina
> z kartonikow i albo one byly jakies rozwodnione,
> albo to ten klimat :)

IMHO to raczej kwestia jakości wina a nie rozcieńczania. Zresztą osobiście
zwyczaj rozcieńczania wina bardzo mi się podoba, zabijcie mnie, ale nie ma
nic lepszego niż domowe białe winko w wilgotnej karafce, druga karafka z
zimną wodą, a Ty siedzisz na tarasie tawerny, słońce pali jak wściekłe, od
morza tylko lekki wietrzyk, a na stół za chwile wjedzie świeżo upieczona
dorada... oj rozmarzyłem się...

--
Krzysiek, EBP
Marksiści zgodzili się, że nie są posiadaczami prawdy tylko pod warunkiem,

13. Data: 2007-06-16 10:52:43

Od: "amperror" <dejf@net_TO_USUN_land.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepiej byloby pobrac Ci wtedy krew do badania i zobaczyc, czy nie masz
> skokowego wzrostu stezenia alkoholu w organizmie. Prawdopodobnie po prostu
> sie upijasz do utraty przytomnosci.
> --
> Samotnik
> http://www.zagle.org.pl/

Chyba nie umiecie czytac, kolega napisal, ze pije taka ilosc, ze nie jest po
niej pijany, ani nie jest to jakas ogromna ilosc, wiec watpie, zeby
(przypuzsczajac, ze nie duzo) 2-3 kieliszki powalily go z nog.

A i jeszcze moge tak dodac - forma Ci spada chlopie, trzymaj fason! ;D

Proszę o interpretacje wyniku
[Dermatolog] Paskudne zmiany skorne na dloniach
Dziwne zachowanie organizmu
zatoka włosowa
plamki