dziwny ból

1. Data: 2003-05-20 08:41:11

Temat: dziwny ból
Od: "Stan" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

na wstepie przeproszę jak to już było ale boli i nie mam czasu szukać w
archiwum

mam dość ostry momenatmi (zaczeło się wczoraj wieczorem) ból w okolicy
lewego podbrzusza.
normalnie (to nie jest normalne) jest on tępy - ból znaczy się ( a może i
ja)
wcześniej miewałem "pobolewania" ale teraz to się trochę przestraszyłem co z
tym zrobić?
zaznaczę że nic z tłuszczów nie zjadalem i alkocholi nie popijałem

POMOCY

S.

---

2. Data: 2003-05-20 19:34:05

Temat: Re: dziwny ból
Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

iść do lekarza
jak Cie mamy zbadać?

3. Data: 2003-05-21 06:18:52

Od: "Stan" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> iść do lekarza

teraz to już tak boli że można wytrzymać.
Do lekarza jest chyba jeszcze za wcześnie, ale dzieki za radę.

S.

---

4. Data: 2003-05-21 08:03:24

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> teraz to już tak boli że można wytrzymać.
> Do lekarza jest chyba jeszcze za wcześnie, ale dzieki za radę.
taaak, pójdź jak już będziesz umierał
:-)))
pozdr

5. Data: 2003-05-21 10:20:32

Od: "Stan" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Stan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

Mam szanse ze sie naraze ale jakos tak nie przepadam za bialym fartuchem.
czasem mam wrazenie ze wiecej niektorzy szkodza jak pomagaja, choc chyle
czolo przed tymi od ktorych otrzymalem fachowa pomoc bez owijania w bawelne
i zaslaniania swojej niewiedzy bajaniem.

Po prostu jak nie musze to nie chodze do lekarzy celem ograniczenia
kontaktow ;-)
Wiem ze bol jest sygnalem ze dzieje sie cos niedobrego, ale mam nadzieje ze
przejdzie sobie sam (oj mam nadzieje)
a ze jestem z tych "mietkich" to chyba pojde troche wczesniej niz za 5
"smierc" ;-))

raz jeszcze dzieki za rade

Stan

---

6. Data: 2003-05-22 09:46:57

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no to chociaż napisz co dokładnie boli itd, może być na priv, bo troche to
niepokojące...
pozdr

Rajstopy przeciwżylakowe dla mężczyzn
Fitohormony a naczynka